اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

لیگ برتر فوتسال| تساوی کوثر اصفهان مقابل حریف شیرازی

تیم فوتسال بازارهای روز کوثر اصفهان در مرحله دوم لیگ فوتسال مقابل ایمان شیراز به تساوی رسید.

لیگ برتر فوتسال| تساوی کوثر اصفهان مقابل حریف شیرازی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در چارچوب هفته دوم از دور نهایی پلی‌آف سقوط لیگ برتر فوتسال امشب تیم بازارهای روز کوثر اصفهان در ورزشگاه پیروزی میزبان تیم ایمان شیراز بود که در پایان بازی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

ترکیب کوثر اصفهان: 

محمد نویدبخش، امید سیف، مجید کیانی، مسعود گیاهچی، احسان جزینی، کامبیز گمرکی، احمدرضا نظری، رشید تقی‌پور، احسان فیروزپور، حمدرضا یوسفی، حمید کاهبنده و مسعود فلاحی

سرمربی: داوود توسل

ترکیب ایمان شیراز: 

سلمان عزیزی، محمدرضا مرادیان، احسان قاسم‌نژاد، سیدمحسن عرب، علی‌رضا مولوی، محمدحسین باصری، مرتضی کشاورز، محمدرضا احمدی، امیر احمدپور، رسول آقازاده، علی عرب‌زاده و مسعود آستانه 

سرمربی: حمیدرضا ابراری‌نیا

دقایق ابتدایی نیمه اول را بازیکنان کوثر بهتر آغاز کردند و با حملات پی‌ در‌ پی دنبال باز کردن دروازه‌ حریف بودند ولی موفق نشدند.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم به حملاتشان افزودند که محمدرضا احمدی موفق شد گل اول تیم ایمان شیراز را به ثمر برساند؛ در پایان نیمه اول و پس از به ثمر رسیدن گل اول بازهم شاگردان نعمتی به حملات خود ادامه دادند و توسط مسعود آستانه به گل رسیدند تا نیمه اول با نتیجه ۲ بر صفر به سود ایمان شیراز به پایان رسید.

نیمه دوم را هم بازیکنان کوثر با حملات خود بهتر آغاز  کردند و موفق شدند توسط مسعود فلاحی به گل برسند اما چند دقیقه بعد علی عرب‌زاده طی یک ضد حمله گل سوم ایمان را وارد دروازه کوثر کرد تا بازهم تفاضل به ۲ گل‌ برسد.

در ادمه بازیکنان کوثر به بازی برگشتند و کامبیز گمرکی توانست دو گل خورده را جبران کند و بازی را به تساوی بکشاند؛ تا پایان نیمه‌ دوم هر دو تیم تلاش کردند تا دروازه تیم حریف را باز کنند و برنده بازی باشند که راه به جایی نبردند و تا بازی در نهایت با تساوی ۳ بر ۳ به پایان رسید.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول