اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

سرمربی کوثر اصفهان: مدت زیادی از بازی‌ها دور بودیم/ داور نتوانست جریان بازی را کنترل کند

سرمربی تیم فوتسال کوثر اصفهان گفت: تیم ما ۵۰ روز از بازی‌ها دور بود و این دیدار شروعی دوباره بود.

سرمربی کوثر اصفهان: مدت زیادی از بازی‌ها دور بودیم/ داور نتوانست جریان بازی را کنترل کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، داوود توسل پس از تساوی مقابل ایمان شیراز اظهار داشت: تیم ایمان شیراز با این تساوی به ۱ امتیاز با ارزش دست پیدا کرد؛ تیم ما ۵۰ روز از بازی‌ها دور بوده و این بازی برای ما شروع دوباره بود؛ دور بودن از فضای مسابقه استرس تیم را زیاد می‌کند و آمادگی جسمانی را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

سرمربی بازارهای روز کوثر ادامه‌ داد: تیم شیراز غیر از دفاعی که انجام می‌داد مقداری هیاهوی کاذب و حرکات نمایشی را داشتند که این مانع سرعت‌گیری تیم ما می‌شد؛ به هرحال دو امتیاز این بازی را از دست دادیم.

وی افزود: مسوولیت این تساوی را من می‌پذیرم؛ به تیم شیراز تبریک می‌گویم؛ تیم خوبی است و خوب دفاع می‌کند، اگر آن حرکات اضافه را حذف کنند این تیم حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

توسل در خصوص عملکرد دروازبان تیم حریف در این بازی بیان داشت: احمدپور از دروازبانان خوب کشور است؛ طبیعی است که توقف بازی به سود تیم شیراز بود؛ این که داور نتوانست این جریان را کنترل کند به ضرر ما‌ تمام شد.

سرمربی بازارهای روز کوثر در خصوص بازی بعد با شهروند ساری افزود: بازی در زمین حریف است و ساری از تیم‌های ریشه دار لیگ است؛ امیدوارم بتوانیم بازی خوبی در ساری ارائه دهیم و با دست پر از ساری برگردیم.

گرفتن یک امتیاز برای تیم ما باارزش بود

محسن نعمتی نیز بعد از تساوی ۳ بر ۳ مقابل بازارهای روز کوثر اظهار داشت: برای این بازی و گرفتن امتیاز از این تیم تمرین کرده بودیم و شناخت داشتیم؛ تیم ما از لحاظ نفرات کم است و ما با ۷ نفر بازی کردیم؛ دو بازیکن مصدوممان روی نیمکت بودند.

مربی تیم ایمان شیراز ادامه داد: تیم اصفهان یک ماه است که تمرین می‌کند و تیم خوبی است؛ داور برای هر دو تیم قانون را زیر پا گذاشت؛ در مجموع بازی خوبی بود.

وی تصریح کرد: ۱ هفته بعد از بازی با ساری تمرین نداشتیم به همین دلیل همین ۱ امتیاز هم برای تیم ما ارزش داشت؛ بازیکنان به خودباوری رسیدند و امیدوارم در بازی بعد با بهبهان بازی بهتری ارائه دهند.

نعمتی در خصوص اعتراضات خود در این بازی بیان داشت: به فحاشی نسبت به گلر تیم اعتراض داشتم و چند صحنه‌ هم به قضاوت داوری که می‌توانست پنالتی بگیرد.

مربی تیم ایمان در خصوص عدم حمایت در استان فارس افزود: همیشه شرایط برای تیم‌های فوتسال در شیراز همین بوده و اهمیتی به آن‌ها داده نمی‌شود و اعتقاد دارند باید خصوصی اداره شود.

انتهای پیام/63090/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول