اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

۳۴ هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع می‌شود

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان با اشاره به افتتاح آشپزخانه مهدوی در زنجان گفت: همزمان با ماه رمضان 34 هزار بسته غذایی بین مددجویان کمیته امداد توزیع می‌شود.

۳۴ هزار سبد غذایی بین مددجویان زنجانی توزیع می‌شود

هدایت صفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نخستین مرکز اطعام مهدوی و افطاری ساده در قالب سومین مرحله پویش ایران همدل با هدف طبخ و توزیع غذای گرم بین مددجویان و نیازمندان آسیب دیده از ویروس منحوس کرونا در ماه مبارک رمضان کار خود را آغاز کرد.

وی با اشاره به اینکه در ماه مبارک رمضان امسال برنامه‌ریزی شده است با ایجاد ۴۵ آشپزخانه در مناطق مختلف استان توزیع غذای گرم با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، افزود: هدفگذاری ما برای ماه مبارک رمضان تهیه حداقل ۱۳۴ هزار پرس غذای گرم برای خانواده‌های مددجو با کمک مراکز نیکوکاری، خیران و نیکوکاران زنجانی است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در کنار توزیع غذای گرم تهیه سبدهای معیشتی نیز در ماه مبارک رمضان در دستور کار این نهاد قرار دارد و برنامه‌ریزی شده است حداقل ۳۴ هزار سبد غذایی به ارزش هر سبد بین ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان تهیه و با رعایت عزت نفس و کرامت انسانی در اختیار خانواده‌های تحت حمایت قرار گیرد.

صفری افزود: یکی دیگر از برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان طرح مفتاح‌الجنه است که با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی برای دلجویی و تفقد از خانواده‌های ایتام، بی‌سرپرست، بیمار و صعب‌العلاج انجام می‌گیرد.

وی گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا امسال این طرح بصورت مفتاح‌الجنه نیابتی انجام خواهد گرفت و حامیان، خیران و نیکوکاران زنجانی می‌توانند با تهیه سبدهای غذایی و معیشتی و اهدای آن به کمیته امداد توسط مددکاران این نهاد در اسرع وقت در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار گیرد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: در ماه مبارک رمضان سال گذشته بیش از ۸ هزار خانواده از کمک خیران در طرح مفتاح‌الجنه بهره‌مند شدند.

صفری از دیگر برنامه‌های کمیته امداد استان زنجان در ماه مبارک رمضان را اجرای پویش ایران مهربان عنوان کرد و افزود:این طرح به منظور حمایت از ایتام و فرزندان محسنین برای افزایش درآمد خانواده‌ها صورت می‌گیرد که هم استانی‌ها می‌توانند از طریق سایت یا مراجعه حضوری در این طرح مشارکت کنند.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول