اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

آتش‌سوزی در خیابان پاییز شیراز/ حریق به‌طور کامل مهار شد

ساعت ۱۱ و ۲۶ امروز ۲۷ فروردین‌ماه آتش‌سوزی سنگینی در یک مجتمع مسکونی واقع در خیابان پاییز شیراز رخ داد که در پی آن ۱۵ نفر از شهروندان در طبقات مختلف این مجتمع پنج طبقه محبوس شده بودند و با تلاش آتش‌نشانان پنج ایستگاه نجات یافتند.

آتش‌سوزی در خیابان پاییز شیراز/ حریق به‌طور کامل مهار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، پیش از ظهر امروز در تماس با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شیراز گزارش یک آتش‌سوزی گسترده در مجتمع مسکونی غزال واقع در خیابان پاییز در شیراز داده شد.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از اعزام آتش‌نشانان پنج ایستگاه به محل حادثه خبر داد.

محمدهادی قانع در گفتگو با خبرنگاران درباره جزئیات این حادثه اظهار داشت: در این حادثه چندین نفر از شهروندان در طبقات این مجتمع گرفتار شده بودند که در پی آن نیروهای آتش‌نشان با ۱۰ خودروی عملیاتی و ۲۵ نفر آتش‌نشان به محل اعزام شدند که به محض ورود به محل حادثه متوجه می‌شوند دو دستگاه خودرو در محل دچار آتش‌سوزی شده‌ و شدت دود به حدی است که در طبقات پراکنده و ۱۵ نفر محبوس شده‌اند.

وی افزود: در این شرایط همکاران به سه اکیپ تقسیم شدند که اکیپ اول نسبت به مهار آتش اقدام کرده، اکیپ دوم تخلیه دود را انجام داده و اکیپ سوم نسبت به بازدید از کلیه طبقات و نجات جان شهروندان اقدام می کند.

قانع با اشاره به اینکه اکنون حریق به طور کامل مهار شده است، گفت: در این حادثه دو نفر از شهروندان دچار دودزدگی شده بودند که به اورژانس تحویل داده شدند و همکاران ما هم‌اکنون در محل حادثه در حال بررسی علل بروز این اتفاق هستند.

انتهای پیام/ ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول