اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

سفر به مهریز ممنوع شد

فرماندار مهریز با بیان این که تفرجگاه های این شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند، از هم استانی‌ها درخواست کرد در شرایط وخیم کرونایی و ماه مبارک به شهرستان مهریز سفر نکنند.

سفر به مهریز ممنوع شد

 به گزارش خبرگزاری فارس در مهریز، رضا زارع زاده پیش از ظهر امروز در نشست فوق‌العاده کرونای این شهرستان اظهار کرد: به منظور رفع نگرانی‌ها و جلوگیری از تشدید موج‌های جدید بیماری و حفظ سلامت مردم به عنوان سیاست محوری بر اساس تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از هم استانی‌های عزیز درخواست کرد در این شرایط وخیم کرونایی و ماه مبارک به مهریز سفر نکنند.

وی افزود: هرگونه تجمع و دورهمی در بوستان‌ها و تفرجگاه‌ها و اماکن گردشگری مهریز به علت وضعیت قرمز کرونایی تا پایان ماه مبارک رمضان، ممنوع است.

فرماندار مهریز با اشاره به ظرفیت گردشگری این شهرستان و دارا بودن مناطق ییلاقی تاکید کرد: تفرجگاه غربالبیز و کوهریگ کاملا تعطیل و هیچ گونه خدماتی ارائه نمی‌شود.

زارع زاده به راه‌های عمده پیشگیری و کنترل ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: رعایت حداکثری پروتکل‌های بهداشتی، عدم حضور در تجمعات و دورهمی ها، در خانه ماندن، عدم حضور در اماکن شلوغ، پرتردد و فضا‌های عمومی از عوامل قطع زنجیره ابتلای بیماری کرونا است.

وی در پایان بیان کرد: امیدواریم با درک شرایط فعلی و  حمایت هموطنان عزیزمان که از ابتدای شیوع این ویروس مشارکت و همکاری مناسبی در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی داشته اند؛ شاهد نابودی کامل این ویروس باشیم.

انتهای پیام/چ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول