اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

سقف تحریم‌ها فروریخته است/دامنه ادامه مذاکرات مشخص است

امام جمعه فاریاب گفت: سقف تحریم‌ها فرو ریخته است و نشانه آن قرارداد چین و حضور نخست وزیر کره جنوبی در کشورمان است.

سقف تحریم‌ها فروریخته است/دامنه ادامه مذاکرات مشخص است

به گزارش خبرگزاری فارس از فاریاب، حجت‌الااسلام علی رفیعی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر اظهار کرد: ماه رمضان ماهی است که خداوند برای هدایت بشر کتاب‌های آسمانی را نازل کرده و روزه اثرات و فواید زیادی از جهت جسمانی، روحی و روانی دارد.

  امام جمعه فاریاب با تأکید بر اینکه حرمت این ماه باید حفظ شود، افزود: نیروی انتظامی و دستگاه قضایی با کسانی که در ملاء عام حرمت‌شکنی و تظاهر به روزه‌خواری می‌کنند، برخورد کنند.

وی در ادامه به مذاکرات وین اشاره داشت و گفت: در این مذاکرات دست آمریکایی‌ها و اروپایی‌ها خالی است و ایران اسلامی است که با دست پر رفته است چون مقام معظم رهبری تیر خلاصی را زدند که ما در مذاکرات عجله نداریم و برگشت آمریکا به برجام و عدم بازگشت برای ما اهمیت ندارد.

رفیعی ادامه داد: آنچه مهم است؛ دیپلماسی و دولت باید دامنه ادامه مذاکرات را با توجه به حمله سایبری به سایت شهید احمدی‌روشن مشخص کنند و بدانند توبه گرگ مرگ است و بایدن و ترامپ با هم فرقی ندارند.

وی با بیان اینکه مسؤولان بدانند سقف تحریم‌ها فرو ریخته و نشانه‌های آن قرداد چین و آمدن نخست وزیر کره جنوبی  به کشورمان است و کشورهای دیگر هم خواهند آمد، تصریح کرد: مشکلات معیشتی مردم را به تحریم‌ها گره نزنند و بهانه برای مذاکره قرار ندهند چون گرفتاری مردم در اثر سوء تدبیر دولت است.

رژیم صهیونیستی سیلی محکم‌تری از جمهوری اسلامی خواهد خورد

حجت‌الاسلام علی علیدادی‌سلیمانی امام جمعه رابر با اشاره به عظمت ماه مبارک رمضان و روزه‌داری، اظهار کرد: فردی که به هر دلیلی ازجمله بیماری نمی‌تواند روزه بگیرد باید حرمت ماه مبارک رمضان را نگه دارد چراکه روزه‌خواری در انظار مردم حرمت‌شکنی ماه مبارک رمضان است.

وی به سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال ۵۸  و سالروز اعلام انقلاب فرهنگی در سال 59 اشاره و ابراز کرد: یکی ازکارهای مهم شورای عالی فرهنگی نگرش و شناختن بیماری‌های فرهنگی‌ست و یافتن علاج این بیماری‌ها با دید متخصصانه است.

امام جمعه رابر در ادامه با اشاره به وقوع انفجار در تاسیسات هسته‌ای نطنز گفت:  این سومین بار است که تاسیسات شهید احمدی‌روشن در نطنز مورد حمله قرارمی‌گیرد، دشمن با ناتوانی خود اقدام به حمله سایبری می‌کند.

وی تصریح کرد: این حملات پاتک‌های دشمن برعلیه ماست چراکه صدمات و خساراتی که رژیم غاصب از ایران خورده است فهرستی طولانی دارد که منافع رژیم غاصب را در داخل سرزمین‌های اشغالی به وفور از بین برده و آنگونه نیست که ساکت هستند.

علیدادی‌سلیمانی اظهار داشت: بدون تردید حملات متقابل جمهوری اسلامی در ادوار مختلف سیلی محکمی بوده که موجب برهم ریختن سناریوی رژیم غاصب جعلی شده و خواهد شد و سیلی محکم و تخریب‌کننده‌تر از گذشته در آینده نزدیک بر سر رژیم غاصب صهیونیستی فرود خواهد آمد.

انتهای پیام/۸۰۰۴۲/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول