اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار جهت بازسازی بیمارستان سینا

استاندار کرمانشاه گفت: با حمایت و مساعدت ویژه وزیر بهداشت ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار به صورت فوری جهت بازسازی و تعمیرات بیمارستان سینا و اضافه شدن ۱۲۰ تخت جدید به ظرفیت درمانی استان اختصاص یافت که این بیمارستان برای بحرانها به صورت ویژه تجهیز شود.

جذب 100 میلیارد تومان اعتبار جهت بازسازی بیمارستان سینا

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، « هوشنگ بازوند» در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان کرمانشاه که امروز (۲۷ فروردین) با حضور وزیر بهداشت برگزار شد؛ از تلاش ها و پیگیری های ویژه دکتر نمکی و خانواده بهداشت و درمان برای مقابله با ویروس کرونا و عبور از پیک چهارم تشکر کرد و اظهار داشت: حضور میدانی وزیر بهداشت در استانهای مختلف و نظارت مستقیم برروند انجام اقدامات درمانی و پیشگیرانه کار بسیار مطلوبی است و به فرمایش رهبر معظم انقلاب عملکرد کادر درمان و سلامت بسیار درخشان و جهاد فی سبیل الله است.

وی افزود: رییس جمهوری بارها به این نکته اشاره داشته است که خدمات ارزنده کادر درمان در تاریخ ماندگار می شود و این ایثارگری ها و فداکاری ها ثبت خواهد شد.

بازوند، ضمن تشریح اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا در پیک های گذشته و ارائه گزارشی از پیش بینی های صورت گرفته برای عبور از پیک چهارم در استان گفت: کرمانشاه مانند همه استانها از موج چهارم شیوع کرونا در امان نبوده ولی براساس نقشه راه تدوین شده از اسفندماه ۱۳۹۸ تاکنون در مواجهه با هر مرحله پیش بینی های لازم صورت گرفته و بازنگری اقدامات اصلاحی لازم را انجام داده ایم.

استاندار کرمانشاه به تلاش ها و مساعدت ویژه مهندس زنگنه وزیر نفت در تأمین ۱۶ دستگاه ونتیلاتور مورد نیاز استان اشاره داشت و گفت: درپیک چهارم براساس نقشه راه تدوین شده نسبت به توزیع و تجهیز امکانات درهمه شهرستانها اقدام شد و مانند گذشته باراصلی خدمات دیگر در مرکز استان نیست و امکان ارائه خدمات مطلوب درمانی بیش از گذشته فراهم شده است.

وی از دستور فوری دکتر نمکی برای اختصاص ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تعمیرات و بازسازی بیمارستان سینا تشکر و قدردانی کرد و بیان داشت: با این اقدام ارزنده ۱۲۰ تخت جدید به ظرفیت درمانی استان اضافه می شود و در واقع بیمارستانی مجهز برای بحرانها خواهیم داشت که همیشه با آمادگی پاسخ به بحران ها می تواند در بخش درمان کمک نماید.

 بازوند همچنین از اختصاص ۲۰ میلیارد تومان دیگر برای خرید تجهیزات درمانی از جمله سی تی اسکن توسط وزیر بهداشت خبر داد و اظهار کرد: با همکاری و همراهی مردم و مسوولین از این پیک سخت عبور خواهیم کرد و برخود وظیفه می دانم از مردم عزیز، اصناف و بازاریان و اقشار مختلف که در این بحران با اینکه به لحاظ معیشت و اقتصاد هم دچار خسارت می شوند صمیمانه تشکر کنم و از کادر بهداشت و درمان نیز که از جان خود برای سلامت مردم می گذرند تقدیر نمایم.

انتهای پیام/ح

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول