اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

توجه به زندانیان بیمار و آسیب‌پذیر در اولویت‌ سازمان زندان‌ها قرار دارد

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی با تأکید بر توجه به زندانیان بیمار و آسیب‌پذیر گفت: رفع مسائل خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت و در معرض آسیب از اولویت‌های اصلی این سازمان است.

توجه به زندانیان بیمار و آسیب‌پذیر در اولویت‌ سازمان زندان‌ها قرار دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود به نقل از روابط عمومی سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی، محمدمهدی حاج‌محمدی هم‌زمان با ماه مبارک رمضان در سفر به استان سمنان، در زندان شاهرود حضور یافت و با مددجویان دیدار کرد.

وی در این بازدید چهارساعته که با همراهی امید کهربایی مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی استان سمنان صورت گرفت، در بخش‌های مختلف زندان شاهرود حضور یافت و ضمن بررسی وضع زندانیان با تعداد زیادی از آنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی در خصوص وضعیت حبس مددجویان، بهره‌گیری از فرصت معنوی ماه مبارک رمضان، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و اهمیت اشتغال در زندان با آنان به‌صورت چهره به چهره به گفت‌وگو پرداخت.

حاج‌محمدی در این بازدید خطاب به مدیرکل زندان‌های استان سمنان، با اشاره لزوم توجه به زندانیان بیمار و آسیب‌پذیر گفت: لازم است مسؤولان و مددکاران زندان‌ها، نسبت به شناسایی زندانیان بیمار، ناتوان و آن دسته از مددجویانی که بیرون از زندان بستگانی را برای پیگیری امور قضایی خود یا امکان رد مال ندارند، اقدام ویژه به عمل آورده و مشکلات آنان را مورد پیگیری ویژه قرار دهند و به آن‌ها کمک کنند.

وی با بیان اینکه رفع مسائل خانواده‌های زندانیان بی‌بضاعت و در معرض آسیب از اولویت‌های اصلی سازمان زندان‌ها است، عنوان کرد: باید با شناسایی این خانواده‌ها و سرکشی مستمر از آن‌ها، مشکلات آنان را در حد توان برطرف سازیم و آنان را از بروز آسیب‌های بیشتر دور نگاه داریم.

رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی تربیتی خواستار توجه بیشتر مراجع قضایی به زندانیان در جهت تسریع در رسیدگی مشکلات قضایی آنان شد و گفت: لازم است مسؤولان زندان‌ها با پیگیری و تعامل با مراجع قضایی، افزایش همکاری‌ها و حضور هرچه بیشتر قضات و مقامات قضایی در زندان‌ها را خواستار شوند.

حاج‌محمدی همچنین در بازدید از سوله در حال ساخت اشتغال مددجویان، خواستار تسریع در تکمیل این ساختمان شد و راه‌اندازی آن را در جهت توسعه اشتغال مولد زندانیان شاهرود ضروری دانست.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول