اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

ستاره‌هایی که رفتند، نیمکتی که بلاتکلیف است/جلسات بدون خروجی در ارومیه

در حالی که تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال مشغول جذب بازیکن هستند، هیچ خبری از تیم والیبال شهرداری ارومیه نیست.

ستاره‌هایی که رفتند، نیمکتی که بلاتکلیف است/جلسات بدون خروجی در ارومیه

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم‌های حاضر در لیگ برتر والیبال این روزها مشغول جذب بازیکن و انتخاب سرمربی برای نیمکت خود هستند، اما در این بین یکی از تیم‌های مدعی یعنی شهرداری ارومیه هنوز دست به کار نشده است. در شرایطی که از ارومیه خبر می‌رسد کار انتخاب کادر فنی این تیم قطعی شده و ساسان خداپرست با کمک کامبیز یعقوبی هدایت شهرداری ارومیه را برعهده خواهد داشت، اما مسئولان این موضوع را هنوز تایید نکردند.

از سوی دیگر قاسم کارخانه، دریافت کننده فصل گذشته این تیم به عنوان اولین بازیکن قراردادش را با شهرداری ارومیه تمدید کرد و از گوشه و کنار شنیده می‌شود که امیرحسینی، سهند الله‌وردیان، مجتبی قلی‌زاد و سرلک نفراتی هستند که به زودی با این باشگاه قرارداد امضا خواهند کرد. همچنین گفته می‌شود عبدالرضا علیزاده نیز پس از چند فصل دوری، به زادگاهش بازخواهد گشت، اما هیچ کدام از این خبرها هم هنوز از سوی مسئولان این باشگاه تایید نشده است.

اوضاع در ارومیه چندان مساعد نیست؛ تیمی که فصل گذشته توانست به فینال رقابت‌های لیگ برتر راه پیدا کند گویا در سال پیش رو دوران افول را تجربه خواهد کرد، مگر اینکه معجزه‌ای رخ دهد، چون اکثر تیم‌های مدعی نفرات مدنظر خود را انتخاب کرده‌اند و ارومیه تنها ستاره‌های خود را از دست داده است.

پس از پایان رقابت های فصل گذشته پیمان اکبری، سرمربی این تیم به کارش در ارومیه خاتمه داد و چند روز بعد از آن سر از پیکان درآورد. اکبری نه تنها خودش که چند بازیکن تاثیرگذار را هم از ارومیه با خود به پیکان برد؛ پوریا فیاضی، پوریا یلی، محمدطاهر وادی و مهران فیض امام‌دوست نفراتی بودند که همراه سرمربی فصل گذشته خود به تهران آمدند و عضو تیم پیکان شدند. در این بین مسعود غلامی هم راهی سپاهان شد و تا فصل آینده در جمه طلایی‌پوشان حضور داشته باشد.

ارومیه در فصل گذشته یک ستاره بی‌چون و چرا هم داشت؛ ستاره‌ای به نام میثم صالحی که عملکردش به قدری خوب و درخشان بود که برای فصل آینده راهی پلاس لیگا شد. دریافت کننده ملی‌پوش والیبال ایران برای فصل آینده قرار است در لیگ لهستان و در تیم اولیشتن بازی کند. از طرف دیگر امیر خداپرست، دیگر دریافت کننده جوان شهرداری ارومیه برای فصل پیش‌رو با تیم لبنیات هراز آمل به توافق رسید.

در شرایطی که هواداران در ارومیه به عنوان پایتخت والیبال آسیا همیشه نگران تیم شهر خود هستند و دلشان می‌خواهد این تیم طلسم‌شکنی کرده و عنوان قهرمانی لیگ ایران را کسب کند، اما مسئولان ترجیح می‌دهند فعلاً فقط جلسه برگزار کنند. در ارومیه برخی از مسئولان به همراهی تعدادی از پیشکسوتان نشست‌هایی را با عنوان اتاق فکر برگزار می‌کنند، اما هنوز خروجی مشخصی نداشته است. به گفته مسئولان باشگاه در هفته جاری تکلیف نیمکت این تیم رسماً مشخص خواهد شد و پس از آن هم نفرات مدنظر جذب می‌شوند، اما هنوز این اتفاق رخ نداده و باید منتظر روزهای آینده ماند. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول