اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

فارس من| سه محل برای ایست کارگران ساختمانی در قوچان پیش بینی شده است

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان گفت: سه مکان برای ایست کارگران ساختمانی در این شهر واقع در انتهای بلوار نشاط، انتهای شهرک امام رضا(ع) و انتهای خیابان شهید بهشتی پیش‌بینی ‌شده اما هنوز تصمیم نهایی در این زمینه گرفته نشده است.

فارس من|  سه محل برای ایست کارگران ساختمانی در قوچان پیش بینی  شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قوچان، مخاطبان این رسانه در سامانه مردمی «فارس من» سوژه‌ای تحت عنوان «نبود ایست کار برای کارگران ساختمانی در قوچان» به ثبت رسانده و درخواست پیگیری پیرامون این موضوع را داشتند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه یکی از دغدغه‌های مردم نبود فضای مناسب و مساعد برای ایست کارگران در این شهر بوده است، گفت: مکان فعلی که کارگران در آن محل توقف دارند به لحاظ تردد بالای خودرو و وجود ادارات، بانک‌ها و حتی مدارس از منظر شهری مناسب نیست.

علی زیرک بیان کرد: چندین بار مسئله ساماندهی محل ایست کارگران در جلسات شورای اسلامی شهر قوچان مطرح‌ و مقرر شد شهرداری مکان مناسبی را برای این افراد تعبیه کند.

وی تصریح کرد: سه مکان برای این مسئله تاکنون پیشنهاد شده که یک محل در انتهای بلوار نشاط قبل از فلکه هی‌هی، یکی در انتهای شهرک امام رضا(ع) و دیگری در انتهای خیابان شهید بهشتی نرسیده به باغ بهشت است اما هنوز تصمیم نهایی برای تعیین محل گرفته نشده است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قوچان تأکید کرد: طبق نظر اعضای شورای اسلامی شهر این محل باید از محوطه شهری دور بوده و فضای مناسبی نیز ایجاد کرد که قطعاً شورای دوره پنجم برای رفع این دغدغه، آن را مرتفع می‌کند.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۳

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول