اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اوضاع کرونا در هرمزگان هر لحظه حادتر می‌شود/ بخش‌های کرونا در بیمارستان شهید محمدی به 9 رسید

رئیس مجتمع آموزشی، پژوهشی و درمانی پیامبر اعظم (ص) بندرعباس گفت: ظرف مدت سه هفته تعداد بیماران بستری ۵ برابر شده است که بنا به ضرورت ظرف ۴۸ ساعت، تعداد ۴ بخش جدید کووید در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس راه اندازی شد.

اوضاع کرونا در هرمزگان هر لحظه حادتر می‌شود/ بخش‌های کرونا در بیمارستان شهید محمدی به 9 رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس،  محمد تمدن دار ظهر امروز (۲۷ فروردین ماه) با اشاره به اینکه تنها ۲۴ ساعت از راه اندازی بخش ششم و هفتم کووید نگذشته بود که بخش هشتم و نهم راه اندازی شد، افزود: هشتمین بخش کووید که بخش بستری می‌باشد با ظرفیت ۱۸ تخت و نهمین بخش که بخش ویژه می‌باشد با ظرفیت ۶ تخت راه اندازی شده است.

وی با بیان اینکه به دلیل شرایط بحرانی حاضر فشار زیادی بر کادر درمان و نیروهای مدیریتی و ستادی وارد شده است، اظهار کرد: در حال حاضر  نیروهای درمانی اعم از  پزشک،  پرستار، خدماتی، واحدهای پاراکلینیکی، آزمایشگاه، رادیولوژی، فیزیوتراپی و روانشناسی  همگی با حداکثر توان خود در حال خدمت‌رسانی هستند اما این توان حد و اندازه ای دارد و اگر مردم و مسئولان همکاری نکنند به زودی صدمات غیرقابل جبرانی به پیکره سلامت همگانی وارد خواهد شد.

انتهای پیام/ 88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول