اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

اکبرپور: به کسی قول حفظ ماشین سازی در لیگ برتر را نداده‌ام/ استقلال می‌تواند به عنوان صدرنشین صعود کند

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز گفت: استقلال با ادامه همین روند می‌تواند به عنوان صدرنشین از گروه مرگ صعود کند.

اکبرپور: به کسی قول حفظ ماشین سازی در لیگ برتر را نداده‌ام/ استقلال می‌تواند به عنوان صدرنشین صعود کند

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگوبا خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم ماشین‌سازی تبریز اظهار داشت:‌ تمرینات را پنجشنبه شروع کردیم. در هفته بیستم بازی خوبی مقابل آلومینیوم اراک انجام دادیم اما یکی دو دقیقه غفلت کردیم و بازی برده با مساوی عوض شد. حالا فرصت داریم تا برای بازی بعدی آماده شویم. شرایط این تیم را در جدول می‌دانید. بازیکنان از نظر روحی و روانی دچار مشکل هستند و سعی کردیم روی این مسئله کار کنیم. از طرفی مشکل بدنی هم دارند چون 17 روز در عید تعطیل بودند و بدن‌هایشان به اصطلاح خوابیده، در این فرصتی که داریم باید کار کنیم تا به امید خدا در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.

سرمربی ماشین‌سازی در مورد بازی این تیم مقابل آلومینیوم اراک عنوان کرد: آلومینیوم هم تراکتور و هم پرسپولیس را برده، کادر فنی خوبی دارند و تیم قدری هستند. بازیکنان توانمندی دارند و برای هر تیمی مشکل‌ساز می‌شوند. ما در 2-3 روز کار خاصی نمی‌توانستیم انجام بدهیم. فقط طبق آنالیزی که کرده بودیم راه‌های گلزنی آن‌ها را بستیم و همچنین ساده‌ترین راه‌های رسیدن به دروازه آن‌ها را برای گلزنی امتحان کردیم که خوشبختانه به آنچه خواستیم رسیدیم ولی به خاطر کم‌تجربگی گل خوردیم.

اکبرپور افزود: بیشتر بازیکنان ما کم تجربه هستند. شاید 2-3 بازیکن با تجربه در تیم باشند اما بقیه جوانانی هستند که قرارداد برخی از آن‌ها حتی 50 میلیون تومان است. بیشتر از این نمی‌توان انتظار داشت. با این حال باید کار کنیم تا شرایط خوبی در تیم ایجاد شود. با توجه به برنامه فشره بازی‌های لیگ برتر نمی‌توان چیز زیادی به بازیکنان یاد داد. واقعیت این است که هنگام تیم بستن باید این کارها انجام و با جوانان تیم صحبت می‌شد. شرایط لیگ برتر متفاوت است. با این حال گذشته‌ها گذشته و باید برای آینده کار کنیم.

وی در مورد اینکه چقدر امیدوار است تا ماشین‌سازی را در لیگ برتر نگه دارد، عنوان کرد: شرایط تیم برای همه مشخص است. من نه به کسی قول داده‌ام و نه کسی از من قول گرفته که تیم در لیگ برتر بماند. عاقلانه‌ترین راه این است که امیدوار باشیم و کار کنیم تا به شرایط خوب برسیم. امیدواریم و سعی می‌کنیم با کار کردن نتایج لازم را به دست بیاوریم و دل هواداران را شاد کنیم.

سرمربی ماشین‌سازی تبریز در مورد برنامه تیم با توجه به زمان زیادی که تا بازی بعدی مقابل سایپا باقی مانده، گفت: در این مدت شاید سه بازی دوستانه انجام بدهیم. هنوز مشخص نیست که حریفان‌مان چه تیم‌هایی خواهند بود اما تصمیم‌مان این است که با تیم‌های هم استانی بازی کنیم. شرایط بدنی بچه‌ها به گونه‌ای است که نه می‌توانیم فشار بیاوریم و نه می‌توانیم آن‌ها را رها کنیم. باید هفته به هفته کار کنیم تا شرایط بدنی‌شان حفظ شود.

اکبرپور در مورد مسائل مالی ماشین‌سازی اظهار داشت: تیمی که نتیجه بگیرد مدیریت هم تشویق می‌شود پول‌ها را پرداخت کند. با توجه به شرایط فعلی با مدیریت صحبت کردیم تا درصدی از قراردادها را بدهند و بازیکنان روحیه بگیرند. چون پول خیلی‌ جاها حلال مشکلات است. مدیریت هم قول داده پولی را تهیه کنند و درصدی از قراردادها را بپردازد اما به هر حال مشکلات مالی همه جا وجود دارد.

وی در مورد اینکه قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی بسیار پایین است، عنوان کرد: درست است که قراردادها پایین هستند ولی خود بازیکنان چنین چیزی را خواسته‌اند و قبول کرده‌اند. وقتی قرارداد بازیکنی 50 میلیون تومان است کسی او را مجبور نکرده، شاید بعضی بازیکنان جوان بودند و می‌خواستند چهره شوند. البته باشگاه هم باید قراردادها را پرداخت کند اما به هر حال بازیکنان باید پای قراردادشان بمانند. خودشان چنین قراردادهایی را قبول کرده‌اند.

مهاجم اسبق استقلال در مورد شروع خوب این تیم در لیگ قهرمانان آسیا و پیروزی 5 بر 2 مقابل الاهلی عربستان گفت: استقلال بازی خوبی انجام داد و پنج گل زد. امیدوارم تمام تیم‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا نتایج خوبی بگیرند، به سلطه تیم‌های دیگر پایان بدهند و قهرمانی‌ها نصیب‌ تیم‌های ما شود. فوتبال ما همیشه نوساناتی دارد که امیدوارم این نواسانات گریبانگیر نمایندگان کشورمان در لیگ قهرمانان آسیا نشود و شرایط طوری باشد که تیم‌های ایرانی در آسیا به قهرمانی برسند.

اکبرپور افزود: ‌الاهلی یکی از تیم‌های قدرتمند مسابقات است. به گروهC گروه مرگ گفته می‌شود. اگر استقلال همینطور بازی کند می‌تواند به عنوان صدرنشین از این گروه صعود کند. همه تیم‌ها قوی هستند اما فکر نمی‌کنم برای استقلال تیمی قوی‌تر از الاهلی باشد. ان‌شاالله استقلال در بازی‌های بعدی هم نتایج خوبی بگیرد. 

سرمربی تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در مورد درگذشت نادر دست‌نشان اظهار داشت: من سر تمرین بودم که این خبر را شنیدم. خیلی ناراحت شدم و نمی‌دانم چه بگویم. شرایط خوبی وجود ندارد. همه ما درگیر این بیماری هستیم و باید رعایت کنیم. مانده‌ایم که چکار کنیم چون وضعیت کرونا نامعلوم است. به جامعه ورزش و فوتبال و خانواده محترم دست‌نشان تسلیت می‌گویم. روح‌شان شاد باشد و امیدوارم جامعه ورزش بیشتر از این درگیر این بیماری و مشکل نشود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول