اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

به دنبال انتشار گزارش فارس صورت گرفت/ خانواده معلول روستای قزلجه‌کند قروه مورد حمایت قرار گرفتند

به دنبال انتشار گزارشی از رنج یک خانواده معلول در روستای قزلجه‌کند شهرستان قروه، موسسه بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها با اهدای مقداری از ملزومات موردنیاز، از آنها حمایت کرد.

به دنبال انتشار گزارش فارس صورت گرفت/ خانواده معلول روستای قزلجه‌کند قروه مورد حمایت قرار گرفتند

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، پس از انتشار گزارشی از وضعیت یک خانواده معلول ساکن روستای قزلجه‌کند در خبرگزاری فارس، با عنوان سرنوشت تلخ این خانواده/ ساز ناکوک زندگی این ۴ معلول، ​منتشر شد که این گزارش رنج چهار عضو خانواده «خداداده‌فرد» بر اثر ابتلای به بیماری «سندرم مارفان» از معلولیت بیان شد که اگر در زمان خودش به آنها رسیدگی می‌شد شاید به چنین سرنوشتی دچار نمی‌شدند.

این خانواده در حالیکه حتی یک متر فرش برای زیرانداز ندارند و از همسایه‌اش دو تخته فرش به امانت گرفته‌اند، ولی بزرگترین رنج آنها ابتلای نوه ۶ ساله این خانواده به همین بیماری است اما به دلیل فقر مالی از روند پیشگیری آن عاجزند.

مرکز خیریه مردم نهاد آبشار عاطفه در قروه حمایت از این خانواده را اعلام کرد.

مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها اظهار داشت: ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از نیازمندان از برنامه‌های این مرکز خیریه است و تا کنون علاوه بر اهدای ۸۵ سری جهیزیه به نوعروسان،توانسته ۵۰۰ نفر را تحت پوشش قرار دهد.

سمیه میرزایی در ادامه اظهار داشت: انتشار گزارش از وضعیت این خانواده معلول ساکن روستای قزلجه‌کند نشان داد که نیازمندانی وجود دارند که ناشناخته هستند و بازتاب آن در خبرگزاری فارس موجب شد که امروز به کمک این خانواده معلوم بیایم و از آنها حمایت کنیم.

وی در ادامه با اشاره به کمک‌هایی که به این خانواده معلول شد افزود: با همکاری خبرنگار فارس در قروه ۲ بسته غذایی به ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، یک دستگاه اجاق گاز، ۴ عدد پشتی، وسایل آشپزخانه و ... به این خانواده اهدا شد.

وی در مورد دیگر حمایت‌های بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها به این خانواده معلول، گفت: با جمع‌آوری پرونده پزشکی و مشخصات فردی، این خانواده به خیرین معرفی می‌شوند تا از لحاظ تامین دارو، ملزومات پزشکی ویژه معلولین، تامین خوراک، ملزومات خانه و...برای آنها فراهم شود.

میرزایی تصریح کرد: بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها آمادگی حمایت از نیازمندانی که از طریق خبرگزاری فارس در شهرستان قروه معرفی می‌شوند را دارد.

همچنین با پیگیری‌های خبرنگار فارس، از طریق معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری قروه با نیکوکار ساکن شهر دلبران آشنا شد و دو بسته غذایی به این خانواده معلول اهدا شد.

به گفته مسئول بنیاد خیریه آبشار عاطف‌ ها در قروه، دفتر مرکزی این بنیاد در شهر مشهد قرار دارد و در ۵۰۰ کشور دنیا در قالب ۷۶۰ شعبه به نیازمندان خدمات رایگان ارائه می‌دهد.

انتهای پیام۲۳۳۰/۸۶/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول