اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کرمانشاه در طرح «شهید سلیمانی» خوش درخشید/ تداوم همراهی بسیج با مدافعان سلامت

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: در مرحله دوم طرح شهید سلیمانی سالمندان و بیماران زمینه‌ای و خانواده‌های آن‌ها و در مرحله بعدی نیز محله‌های حاشیه‌نشین شهر مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرند که این مرحله در حال حاضر نیز در حال انجام است.

کرمانشاه در طرح «شهید سلیمانی» خوش درخشید/ تداوم همراهی بسیج با مدافعان سلامت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در استان بسیار موفق و ارزشمند بود و با همراهی دانشگاه علوم پزشکی و سایر دستگاه‌های مرتبط اثرات بسیار خوبی در کنترل بیماری کرونا به دنبال داشت.

وی ادامه داد: این طرح در استان از همان ابتدا هدفمند و در مرحله‌های متعدد اجرا شد، به گونه‌ای که در مرحله اول افراد مبتلا و کسانی که در ارتباط با آن‌ها بودند به خوبی رصد شدند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از تداوم همراهی بسیجیان کرمانشاه با مدافعان سلامت در اجرای طرح شهید سلیمانی خبر داد و تصریح کرد: همزمان با اجرای این مرحله، در مرحله دوم سالمندان و بیماران زمینه‌ای و خانواده‌های آن‌ها و در مرحله بعدی نیز محله‌های حاشیه‌نشین شهر مورد رصد و پیگیری قرار می‌گیرند که این مرحله در حال حاضر نیز در حال انجام است.

وی اضافه کرد: تعداد ۷ هزار و ۲۴۰ نفر در قالب یک‌هزار و ۴۴۰ تیم حمایتی به همراه ۱۶۶ تیم رصد و مراقبت در منزل در مرحله اول اجرای طرح در استان فعالیت داشتند.

ریحانی خاطرنشان کرد: در مرحله تشدید طرح گروه‌های حمایتی به یک‌‌هزار و ۹۴۹ تیم و تیم‌‌های رصد و مراقبت در منزل به ۸۳۵ تیم در استان افزایش پیدا کرد.

وی تصریح کرد: همچنین در این مدت تعداد یک‌هزار و ۹۰۰ گروه جهادی در زمینه‌های مختلف خدماتی و حمایتی در استان فعال بودند.

ریحانی گفت: با تلاش های صورت گرفته در این مدت تعداد ۹۰۰ هزار بسته معیشتی توسط سپاه،کمیته امداد، هلال احمر و شهرداری در بین افراد نیازمند و آسیب‌دیده از کرونا توزیع شد که از این میزان تعداد ۳۰۷ هزار و ۵۰۱ بسته توسط سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان تهیه و توزیع شد.

توزیع تعداد ۶۰۰ هزار بسته کمک آموزشی و بهداشتی در بین دانش‌آموزان، تهیه ۴۷۹ جهیزیه جهت خانواده‌های نیازمند آسیب‌دیده از کرونا، آزاد‌سازی ۴۱۰ زندانی جرائم غیرعمد و آسیب‌دیده از کرونا با کمک خیرین، بازسازی و تعمیر ۵۴ واحد مسکونی و توزیع  بیش از ۵ میلیون ماسک در محله‌های کم‌برخوردار  از دیگر اقدامات انجام شده در طرح شهید سلیمانی در استان است که فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه به آن اشاره کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول