اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق در فضای مجازی است

نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به این‌که غربی‌ها قرار نیست در برجام کوتاه بیایند، گفت: تلاش دشمن برای وارونه جلوه دادن حقایق در فضای مجازی است مردم باید نسبت به این توطئه هوشیار باشند.

دشمن به دنبال وارونه  جلوه دادن حقایق در فضای مجازی است

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی در پیامی به اصحاب رسانه استان، با اشاره به این‌که فلسفه روزه ماه مبارک رمضان در تقوا خلاصه‌شده است، اظها کرد: تمام برنامه‌هایی که انسان در زمان روزه‌داری و در مسیر خدای متعال انجام می‌دهد در مسیر تقوا است.

وی به بحث مذاکرات برجام اشاره کرد و افزود: ما در این زمینه باید مقتدر و پایدار و به آن توجه داشته باشیم که دشمن اگر متوجه آن باشد که ما شروط آنها را پذیرفته‌ایم، شروط دیگری را خواهد گذاشت. غربی‌ها قرار نیست که کوتاه بیایند و به ما ترحمی داشته باشند و باید گفت که ما نیز نیازی به ترحم آنها نداریم.

امام‌جمعه یزد با تأکید بر این‌که ما باید ایستادگی و اقتدار داشته باشیم تا دشمن نتواند برای ما تعیین تکلیف کند، گفت: ما نیز در داخل باید تلاش خود را بیشتر کنیم و نباید متوقف شویم و کارها را جدی پیش ببریم و از تواناییمان به‌خوبی استفاده کنیم.

کاندیداهای  شرایط کل کشور را در نظر بگیرند و سپس ورود کنند

نماینده ولی فقیه در استان یزد تصریح کرد: درخواستی که از کاندیدای انتخابات دارم این است که شرایط را سنجیده و فقط به اطرافیان خود نگاه نکنند بلکه همه مشکلات کشور را دیده و سختی‌های مردم را ملاحظه کنند و پس از انتخاب شدن، برای رفع مشکلات و چالش‌های کشور تلاش کنند.

ناصری یزدی بابیان این‌که برای حل مشکلات کشور نیازمند همراهی و همکاری تمام اقشار هستیم، خاطرنشان کرد: مردم در انتخابات باید بسیار بصیر باشند چون دشمن در این انتخابات توطئه‌ها و برنامه‌های زیادی دارد آنها می‌خواهند ما را تخریب و حیثیت اشخاص را لکه‌دار کنند.

امام جمعه یزد با تأکید بر این‌که ملت شریف ایران باید به‌خوبی دشمن را بشناسند، ادامه داد: دشمن در فضای مجازی به دنبال وارونه جلوه دادن حقایق است که در این زمینه مردم باید بسیار هوشیار باشند و به‌سادگی این مطالب را باور نکنند بلکه تحقیق کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم باید مواظب حرکت‌های صهیونیست‌ها باشند، افزود: تحریک آمریکا، کنگره و سعودی‌ها از توطئه‌های صهیونیست‌هاست و خرابکاری‌هایی که توسط آنها در کشور صورت می‌گیرد باید با قدرت پاسخ داده شود.

ناصری یزدی یکی از کارهایی که جمهوری اسلامی در این انتخابات باید انجام دهد را در دست گرفتن فضای مجازی و خارج کردن آن از عهده دشمن دانست و گفت: برای آگاه‌سازی مردم و پاسخ به مخرب‌های دشمنان ما باید فضای مجازی را در دست بگیریم و فعالیت جدی داشته باشیم.

ناصری یزدی بابیان اینکه دشمن از فضای مجازی برای تخریب جمهوری اسلامی به کار گرفته، پس چرا ما نباید در این زمینه فعالیت داشته باشیم، اضافه کرد: ما باید به‌گونه‌ای کار کنیم که بتوانیم دنیا را از اقدامات خرابکارانه صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها و همپیمانانش روشن سازیم.

روزه سبب تقویت بدن انسان می‌شود

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد در ادامه ضمن تشکر از کادر درمان، گفت: کادر درمان در طول این مدت زحمات بسیاری کشیدند که جای بسی تقدیر و تشکر دارد و از مردم نیز درخواست داریم که وظیفه شرعی خود را رعایت کنند و مراعات شیوه‌های بهداشتی را داشته باشند.

امام‌جمعه یزد در پایان با تأکید بر اینکه نیازمند آموزش الفبای قرآن کریم در مدارس هستیم، اذعان داشت: در این ماه پربرکت باید آداب مهمانی خدا را رعایت کنیم و در محضر خدا گناه و معصیت نکنیم و بدانیم که کرونا هیچ مانعی برای روزه داری نیست و حتی روزه می تواند بدن را در مقابل این ویروس تقویت کند.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول