اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اجرای ۲۴ رزمایش خدمت متعالی در استان سمنان

۲۴ رزمایش خدمت متعالی به‌منظور اصلاح و بهینه‌سازی حجم وسیعی از شبکه و تأسیسات توزیع برق در نقاط مختلف استان سمنان برگزار شد.

اجرای ۲۴ رزمایش خدمت متعالی در استان سمنان

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: با شناسایی شبکه‌های فرسوده، قدیمی و عارضه دار، سناریوی لازم برای اجرای رزمایش برنامه‌ریزی و با بسیج نیروی انسانی و تجمیع امکانات و تجهیزات، به‌صورت جهادی- ضربتی حجم گسترده‌ای از خطوط برق‌رسانی و تجهیزات، بهینه‌سازی و بازسازی می‌شود.

سیدمحمد حسینی‌نژاد با اشاره به ۲۴ رزمایش انجام‌شده در سال گذشته گفت: این رزمایش‌ها با مشارکت یک هزار و ۲۷۱ نفر نیروهای عملیاتی، پشتیبانی و ناظران ایمنی، با حجم کار هفت هزار و یک نفر ساعت به اجرا درآمده است.

وی با عنوان اینکه این برنامه‌ها در سال قبل، ۲۴۴ روز صرفه‌جویی در روز کاری به همراه داشته، یادآور شد: صرفه‌جویی ۱۳۷ مگاوات ساعت انرژی، از دیگر مزایای رزمایش‌های برگزارشده به شمار می‌رود.

معاون بهره‌برداری و دیسپاچینگ شرکت توزیع برق استان سمنان اظهار کرد: احداث و اصلاح ۲۵۲ کیلومتر شبکه فشارمتوسط و فشار ضعیف، بهینه‌سازی ۲۹۲ ایستگاه توزیع برق، جمع‌آوری و نصب ۲۹۵ اصلی پایه، تعویض ۲۵ دستگاه برق‌گیر و کات اوت و اصلاح یک هزار و ۱۹۲ مورد ارتباطات شبکه و تعویض کلمپ، از جمله اقدامات به عمل آمده توسط واحدهای اجرایی این شرکت است.

حسینی‌نژاد با بیان اینکه عملیات تعویض یک هزار و ۵۲۲ مورد مقره، پایه مقره و کنسول به انجام رسیده، تصریح کرد: سرویس و آچارکشی یک هزار و ۴۱۳ مورد تجهیزات پایه‌ها، اصلاح و بستن یک هزار و ۸۷۸ عدد اصلی و اسپیسر، اصلاح ۵۶۹ انشعاب، احداث هفت ایستگاه هوایی و تابلوی جدید و نصب و اصلاح ۳۴۰ دستگاه سرچراغ روشنایی معابر، از دیگر فعالیت‌های رزمایش‌های خدمت متعالی است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول