اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مرکزی

دعوت از پرستاران و بهیاران برای کمک به مراکز درمانی استان مرکزی

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک از جذب نیرو در دانشگاه علوم پزشکی اراک با توجه به کمبود نیروی بهداشت و درمان دربیمارستان‌ها خبر داد.

دعوت از پرستاران و بهیاران برای کمک به مراکز درمانی استان مرکزی

یاسر قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: با توجه به موج چهارم کرونا و تحت تاثیر قرار دادن تمامی مراکز درمانی و از طرف دیگر کمبود قابل توجه نیروهای پرستاری و بهیاری در ارائه خدمات، روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک به منظور حمایت از کادر درمان و استفاده از نیروهای تازه نفس نسبت به کارگیری افراد متخصص پیراپزشکی و نیروهای پشتیبانی با رعایت قانون بازنشستگی از پرستاران و بهیارانی که در حال حاضر در مراکز و بیمارستان‌های زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی اراک مشغول به فعالیت نیستند، دعوت به همکاری می‌کند.

وی تصریح کرد: افرادی که داوطلب فعالیت در بخش پرستاران و بهیاران هستند می‌توانند دانشگاه را در این زمینه یاری دهند.

رئیس روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اراک با اشاره به افزایش روزافزون افراد مبتلا به کرونا گفت: متاسفانه ظرفیت اکثر بیمارستان‌های استان تکمیل شده و بیمارستان‌ها مملو از بیماران بدحال است، این در حالی است که کادر بهداشت و درمان بیش از یک سال در حال مبارزه با این بیماری هستند و از نظر روحی و جسمی به شدت خسته و درمانده شدند.

قربانی گفت: دانشگاه علوم پزشکی اراک تمام توان خود را به کار گرفته، اما به شدت به نیاز نیروهای داوطلب و دستگاه‌ها برای کمک به بیماران نیازمند است.

 وی همچنین از مردم خواست در کنار رعایت هرچه جدی‌تر پروتکل‌های بهداشتی و پایبندی به محدودیت‌ها از دورهمی‌ها و حضور در مراکز خرید و خیابان‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول