اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

تأکید بر اقدامات ترکمنستان در مبارزه با مواد مخدر در نشست سازمان ملل

شصت و چهارمین کمیسیون مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جرائم آن سازمان ملل در «وین» برگزار شد.

تأکید بر اقدامات ترکمنستان در مبارزه با مواد مخدر در نشست سازمان ملل

به گزارش خبرنگار دفتر منطقه‌ای خبرگزاری فارس، شصت و چهارمین کمیسیون مبارزه با قاچاق مواد مخدر و جرائم آن سازمان ملل در «وین» به صورت آنلاین برگزار شد.

در این نشست «سیلاب بردی نوربردیف» نماینده دائم ترکمنستان در این سازمان و «عیوض دوردی خواجه نیازاف» معاون وزیر این کشور حضور داشتند.

همچنین اعضای هیئت‌های کشورهای آسیای مرکزی نیز در این مراسم سخنرانی کردند.

شرکت کنندگان از همکاری «عشق آباد» در ارتقا فعالیت و همکاری‌های بین المللی و منطقه‌ای در مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، ایجاد پروژه‌ها و برنامه‌های مشترک اجرا شده در منطقه آسیای مرکزی توسط سازمان ملل، اتحادیه اروپا، سازمان امنیت و همکاری اروپا و دیگر سازمان‌های بین المللی بسیار قدردانی کردند.

در این راستا تاکید شد انتخاب ترکمنستان به عنوان عضو کمیسیون مبارزه با مواد مخدر سازمان ملل متحد برای سال‌های 2020-2023 نشان واضح دیگری از به رسمیت شناختن سیاست جهانی این کشور با هدف مبارزه با تهدید مواد مخدر است.

معاون وزیر کشور ترکمنستان در سخنان خود شرکت کنندگان را از اقدامات کشورش در مبارزه با تروریسم بین المللی، جرائم سازمان یافته فراملی و قاچاق مواد مخدر مطلع ساخت.

همچنین اعلام شد ترکمنستان از ابتکار دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرایم سازمان ملل متحد با هدف پشتیبانی فنی از کشورهای آسیای مرکزی از توسعه ظرفیت مقامات انتظامی و نظامی در جهت روند و تجزیه و تحلیل اطلاعات، تحقیقات مربوط به مواد مخدر ، مدیریت مرزها، مبارزه با قاچاق انسان، مبارزه با پولشویی و تأمین مالی تروریسم و ​​سایر موارد در منطقه بسیار قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول