اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

تحقق شعار سال نباید در گیر و دار مسائل انتخاباتی مغفول بماند/200 هزار هکتار اراضی کشاورزی مازندران زهکشی نشده است

رئیس مجمع نمایندگان مازندران، گفت: تحقق شعار سال نباید درگیر و دار مسائل انتخاباتی مغفول بماند.

تحقق شعار سال نباید در گیر و دار مسائل انتخاباتی مغفول بماند/200 هزار هکتار اراضی کشاورزی مازندران زهکشی نشده است

منصورعلی زارعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با اعلام اینکه مسؤولان برای حل مشکلات مردم باید به سراغ مردم بروند، اظهار کرد: با توجه به نزدیک بودن ایام انتخابات بسیاری از مسؤولان شاید اعلام کنند که ما درگیر انتخابات هستیم که  اصلا به هیچ وجه این بهانه‌ها قبول نیست چرا که مسؤول جمهوری اسلامی باید مانند دوران دفاع مقدس برای تعالی و پیشرفت کشور تلاش و کوشش کند.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خطاب به مسؤولانی که کم‌کاری در این حوزه را به درگیر بودن در فعالیت‌های انتخاباتی ارتباط می‌دهند، گفت: مگر ما در دوران دفاع مقدس انتخابات نداشتیم.

وی اضافه کرد: همانطور که  زمان دفاع مقدس هیچ وقت رسیدگی به امور مردم تعطیل‌بردار نبود و در حال حاضر در جنگ اقتصادی دشمن هم نباید رسیدگی به امور مردم با چالش مواجه شود.

زارعی خاطر نشان کرد: تولید در کشور مقدم بر سایر مسائل است و باید به صورت عملیاتی ورود پیدا کنیم.

وی با اشاره به ظرفیت‌های که در مازندران وجود دارد، گفت: در استان مسائل اساسی وجود دارد که باید به آن توجه شود به عنوان نمونه بیش از ۲۰۰ هزار هکتار اراضی داریم که زهکشی نشده است و فقط ۱۵ هزار هکتار از اراضی کشاورزی استان زهکشی انجام شده است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: هر سه ماه باید ارزیابی از وضعیت استان مازندران انجام شود تا هیچ اتفاق پیش‌بینی نشده در استان وجود نداشته باشد.

وی در ارتباط با انعقاد تفاهمنامه همکاری ۲۵ ساله ایران با چین در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی، گفت: کشور ما به دنبال کوتاه کردن دست آمریکا از منطقه است از زمانی که سردار سلیمانی به شهادت رسیدند عزم ما برای خروج آمریکا جزم شده است.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران خاطر نشان کرد: توسعه همکاری ایران با سایر کشورها در راستای سیاست‌های خروج آمریکا از منطقه است.

زارعی خاطر نشان کرد: کشور ما مستقل است و تصمیم می‌گیریم که با کشورهای مختلف ارتباط داشته باشیم و این مسئله هیچ ارتباطی به آمریکا و ایادی آنها ندارد.

رئیس مجمع نمایندگان مازندران ادامه داد: مردم منطقه می‌توانند برای خودشان تصمیم بگیرند و مدیریت لازم در بخش‌های مختلف داشته باشند، تقویت ارتباط با سایر کشورها قدم‌های نخست برای خروج آمریکا از منطقه است.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول