اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

آقای روحانی! از 20 شعار اقتصادی کدامیک محقق شده است

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی گفت: آقای روحانی در سال 92 صریحاً در رسانه ملی اعلام کردند که شعار دولت تدبیر و امید نجات اقتصاد ایران است و حال باید از ایشان سوال کرد در این هشت سال با اقتصاد ایران چه کرده اید و به کدامیک از این 20 وعده اقتصادی تان عمل نموده‌اید.

آقای روحانی! از 20 شعار اقتصادی کدامیک محقق شده است

مهدی وکیل‌پور سخنگوی جبهه ایستادگی ایران اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری فارس، ضمن اشاره به مذاکرات هسته ای اخیر اظهار داشت: از سال 1392  تاکنون کشور درگیر مذاکرات برای حل مساله هسته ای و رفع تحریمها است. در این مدت دولتمردان تدبیر و امید با موفق اعلام کردن مذاکرات و تاکیدهای چندباره بر به زانو درآوردن دشمن بر طبل اقتدار سیاسی و بی سواد خواندن منتقدان این مذاکرات کوبیده اند، بطوریکه در داخل کشور از مساله تولید و تکیه بر توان داخلی کاملاً غافل شده اند.

وکیل پور افزود: با همین سبک در مدیریت کشور، متاسفانه شاهد ضعف در تامین حتی مایحتاج اولیه مان هستیم. وضع رو به گونه ای رقم زده اند که مردم را در صفهای طولانی مرغ و روغن سرگردان کرده اند و یا در بازار بورس حالتی را پیش آوردند که سرمایه های مردم یک شبه از ارزش افتاد.  

وی در ادامه در خصوص تورم افسار گسیخته در زمان تصدی دولت تدبیر و امید گفت: میانگین تورم در دی ماه سال 1399 در مقایسه با دی ماه سال 1398 به میزان 46.2 درصد افزایش پیدا کرده است که این نشان از بی برنامگی و عدم توفیق دولت در مدیریت عرصه اقتصاد است.

وکیل پور در ادامه در خصوص شعارهای اقتصادی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری یادآور شد: با توجه به فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری، مردم با دقت برنامه های اقتصادی نامزدها را دنبال کنند و به فردی رای دهند که برنامه روشنی برای مدیریت اقتصاد و معیشت کشور داشته باشد و امید اولش به مردم و ظرفیتهای داخلی کشور باشد.

وکیل پور در این‌باره ادامه داد: مردم یادشان هست که در این هشت سال، آقای روحانی حدود 20 شعار اقتصادی داده اند که شامل: رونق اقتصادی، رفع تحریمها و مشکلات بانکی، توزیع عادلانه ثروت، مهار و کنترل تورم، اختصاص سه درصد از درآمد نفت به خوزستان، نجات کشور از بیکاری و گرانی، توجه ویژه به مسکن، افزایش حقوق کارگران مطابق با تورم، افزایش یارانه دهک های پایین، توانمند سازی روستاها، رفع فقر مطلق و عدالت درآمدی، کم نشدن ارزش پول ملی، راحتی خیال بابت تامین ارز، تبدیل ایران به بازار صادرات، توزیع سهام عدالت و گشایش اقتصادی می باشد.  حتی آقای روحانی در سال 92 صریحاً در رسانه ملی اعلام کردند که شعار دولت تدبیر و امید نجات اقتصاد ایران است. حال باید از ایشان سوال کرد در این هشت سال با اقتصاد ایران چه کرده اید؟ و به کدامیک از این 20 وعده اقتصادی تان عمل نمودید؟

عضو شورای مرکزی حزب توسعه و عدالت ایران اسلامی در انتها یادآور شد: دولت همین فرصت باقی مانده از زمان خدمت را مغتنم بشمارد و در جهت بهبود معیشت و اقتصاد کشور گام بردارد و با طرح دوباره نخ نمای مذاکرات در مدت زمان انتخابات ریاست جمهوری، این فرصت آخر رو هم از دست ندهد. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول