اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

استفاده از سهمیه واکسن کادر درمان برای سایرین تخلف است/ فعلاً گزارشی از سوء استفاده در اسدآباد نداشتیم

دادستان عمومی و انقلاب همدان با بیان اینکه تا این لحظه گزارشی از سوءاستفاده مسئولان اسدآباد در استفاده از واکسن کرونای کادر درمان نداشتیم گفت: استفاده از واکسن کادر درمان برای سایر افراد تخلف است.

استفاده از سهمیه واکسن کادر درمان برای سایرین تخلف است/ فعلاً  گزارشی از سوء استفاده در اسدآباد نداشتیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، انتشار خبری مبنی بر سوءاستفاده مسئولان اسدآباد از واکسن کادر درمان این شهرستان در فضای مجازی باعث شد موضوع را از دادستان عمومی و انقلاب همدان جویا شویم.

خبرها حاکی از این است که تعدادی از مسئولان اسدآباد از واکسن‌های کادر درمان اسدآباد برداشته و خود و خانواده خود را واکسینه کرده‌اند که این موضوع از دادستانی همدان پیگیری شد.

داستان عمومی و انقلاب همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: تاکنون خبری در ارتباط با سوء استفاده کادر درمان در اسدآباد نداشتیم و این موضوع را برای اولین بار از شما می‌شنوم.

حسن خانجانی بیان کرد: تاکنون موردی از این موضوع به ما ابلاغ نشده که بررسی کنیم اما اگر واکسن مربوط به کادر درمان باشد و مسئولان و یا سایر افرادی که در این سهمیه نبودند از آن استفاده کرده باشند، تخلف است و با آنها برخورد می‌شود.

سردار مهدی فرجی عضو ستاد مقابله با کرونا در استان همدان نیز در گفت‌وگو با فارس تأکید کرد: این خبر که در فضای مجازی در حال انتشار است صحت ندارد و تاکنون گزارشی در این زمینه نداشتیم.

انتهای پیام/89003/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول