اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بیلینگهام د ررادار لیورپول و چلسی

تیم های فوتبال لیورپول و چلسی علاقمند هستند هافبک کم سن و سال اما خوش درخشیده بورسیادورتموند را به خدمت گیرند.

بیلینگهام د ررادار لیورپول و چلسی

به گزارش خبرگزاری فارس، هر چه زمان بیشتر می گذرد، مشخص تر می شود چرا بورسیادورتموند در تابستان گذشته سراغ «جود بیلینگهام» رفت و با وی که تنها 16 سال بیشتر نداشت و در تیم بیرمنگام بازی می کرد، قرارداد بست.

در آن هنگام که مدیریت برای به خدمت گیری هافبک تکنیکی اقدام کرد، برخی از کارشناسان و رسانه ها بابت این انتقال خرده گرفتند. اما سران دورتموند دلیل آوردند و گفتند استعدادی بزرگ را کشف و شکار کرده و برای آینده می خواهند.

مدیران باشگاه وستفالنی در آن موقع تاکید داشتند که بعد از جیدون سانچو و ارلینگ هالند، پدیده دیگری را به خدمت گرفته اند که در آینده ارزشی 100 میلیون پوندی خواهد یافت.

*درخشش بازیکنی خوش آتیه

در همین ده روز گذشته مشخص شد که حرف های آن هنگام روسای بورسیا، بی دلیل نبود. زیرا در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا همه دیدند که در ورزشگاه اتحاد بیلینگهام چه بازی خوب و تاثیرگذاری کرد هرچند که یارانش 2 بر یک بازنده مقابل تیم پپ گواردیولا شدند. وی سپس در بازی در بوندس لیگا مقابل اشتوتگارت گل زد.

و چهارشنبه شب در زیگنال ایدوناپارک و بازی برگشت با منچسترسیتی، فوق العاده ظاهر شد و اولین گل خود را در لیگ قهرمانان به ثمر رساند.

*بهترین بازیکن 17 ساله جهان

پس از آن بود که برخی از رسانه ها از وی به عنوان بهترین بازیکن 17 ساله کنونی جهان نام بردند. آنها دلیل آوردند که بیلینگهام با وجود سن کم، مثل یک هافبک 20 و چند ساله، پخته و پرتوان بازی می کند.

او صاحب پیراهن 22 زنبورهاست اما می تواند در زمین نقش یک بازیکن شماره 4، شماره 8 یا شماره 10 سنتی را بخوبی ایفا کند.

بیلینگهام البته در گذشته هم، استعداد و توانایی اش را نشان داده بود و فراتر از شرایط سنی اش بازی می کرد. به عنوان مثال وقتی 13 سال بیشتر نداشت، در تیم زیر 15 ساله های انگلیس بازی می کرد.یا وقتی 14 ساله شد، درتیم زیر 18 ساله های بیرمنگام سیتی توپ زد.

در واقع با داشتن 16 سال و 38 روز سن، برای تیمش در بازی رسمی به میدان رفت و جوان ترین عضو تیمش شد.

در ماه نوامبر و در ورزشگاه ومبلی، او اولین بازی ملی خود را برای بزرگسالان انگلیس انجام داد در حالیکه فقط 17 سال داشت.

*استفاده از تجربه تلخ منچستریونایتد

طبق گزارش یورواسپورت، درخشش این بازیکن تکنیکی و خوش آتیه، باعث تاسف و ناراحتی مدیریت باشگاه منچستریونایتد شده است.

سران باشگاه الدترافوردی افسوس می خورند چرا سال گذشته، زودتر از دورتموندی ها برای به خدمت گرفتن او اقدام نکردند و تاخیر بسیار در راه تحقق پروژه خریدش را داشتند.

آنگونه که یورواسپورت اطلاع داده، مدیریت باشگاه های لیورپول و چلسی با آگاهی از اشتباه گذشته منچستری ها، در حال آماده سازی برای خرید این بازیکن از دورتموند هستند.

البته با توجه به آنکه تصور می رود ذهن مدیران باشگاه آلمانی در تابستان به خاطر فروش احتمالی ارلینگ هالند یا جیدون سانچو درگیر باشد، احتمال فروش وی در تابستان سال جاری کم داده می شود.

بیلینگهام در فصل جاری در مجموع 39 بازی که برای زردپوشان کرده، 3 گل زده و 4 پاس گل داده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول