اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

از گوتسه تا ورنر؛ لیست بازیکنان مورد نظر فلیک که رد شد

فهرستی از بازیکنان مورد نظر هانس دیتر فلیک انتشار یافت که توسط باشگاه بایرن مونیخ جذب نشدند.

از گوتسه تا ورنر؛ لیست بازیکنان مورد نظر فلیک که رد شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سایت ورزش آلمان در مورد عمیق بودن اختلافات هانس دیتر فلیک، سرمربی بایرن با حسن سالی حمیدزیچ و ابهام در مورد آینده اش در تیم مونیخی، گزارشی منتشر کرده است.

این رسانه عنوان کرد فلیک از زمانی که در سال گذشته میلادی زمام امور را به جای نیکو کواچ در اختیار گرفت، برای تقویت تیمش بازیکنانی را خواستار شد که هیچکدام به خدمت گرفته نشدند و در عوض بازیکنانی به تیم مونیخی آمدند که مورد نظر حمیدزیچ بودند.

مطابق این گزارش، سرمربی موفق بایرنی ها در یک سال و نیم حضورش خواستار شش بازیکن شد که هیچیک به پیراهن بایرن نرسیدند. برهمین اساس او در 2 پنجره نقل و انتقالاتی درخواست خرید بازیکنان مد نظرش را داشت.

در ژانویه یک سال قبل او «دودو» مدافع برزیلی و 22 ساله تیم شاختاردونتسک ، بنیامین هنریکس، مدافع ملی پوش، آلمانی آر.ب لایپزیگ و امره جان، بازیکن کنونی بورسیادورتموند و آن هنگام یوونتوس  را می خواست.

در تابستان گذشته نیز درخواست خرید ماریو گوتسه، مهاجم کنونی آیندهوون و بازیکن پیشین بایرن، تیمو ورنر، مهاجم کنونی چلسی و عضو فصل قبل لایپزیگ و کای هافرتس، ستاره کنونی چلسی و عضو گذشته لایپزیگ را کرد اما هیچیک از این خواسته ها تحقق نیافتند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول