اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فارس من

فارس‌ من| کمپینی با ۱۵۰۰ امضا؛ از ورود دست‌فروشان به مترو بانوان جلوگیری کنید

اخیرا پویشی با مضمون ممانعت از حضور آقایان در واگن بانوان در مترو در فارس‌ من به ثبت رسیده که مخاطبان آن خواستار برخورد با حضور آقایان و دست‌فروش‌ها در واگن زنان هستند.

فارس‌ من| کمپینی با ۱۵۰۰ امضا؛ از ورود دست‌فروشان به مترو بانوان جلوگیری کنید

 به گزارش خبرگزاری فارس، اخیرا پویشی با مضمون ممانعت از حضور آقایان در واگن متروی بانوان در فارس‌من به ثبت رسیده است، در این پویش، مخاطبان فارس من اذعان دارند: «با توجه به حضور پردردسر و آسیب‌زننده مسافران و دستفروشان مرد در واگن‌های مختص بانوان در متروی تهران که امنیت بانوان مسافر را به صورت جدی در معرض خطر قرار داده تقاضا داریم به صورت جدی مانع ورود آقایان به واگن‌های خانم‌ها شوید.»

خبرنگار ما در پاسخ به این نگرانی مخاطبان، با سردبیر سوژه به گفت‌وگو پرداخته است، در همین رابطه، مخاطب فارس من اظهار کرد: حدود سه ماهی است که برخی از آقایان وارد واگن‌های زنان در مترو می‌شوند که اغلب آن‌ها دست فروش هستند که این شدت درگیری در میان مسافران مترو را افزایش داده است.

وی افزود: وقتی به مأموران مترو مراجعه می‌شود آن‌ها از برخورد سرباز زده  و می‌گویند در این باره وظیفه‌ای نداریم، اما اگر برخوردی نیز صورت بگیرد پرونده انتظامی تشکیل می‌شود و وقت مسافران خیلی گرفته خواهد شد.

این مخاطب فارس من تأکید کرد: برخی از دست فروش‌ها در مترو بداخلاقی می‌کنند، از طرفی دیگر وقتی بی‌قانونی در مترو رخ بدهد، حضور در واگن بانوان برای آن‌ها به عادت تبدیل می‌شود  که باید با آن مقابله شود.

 وی خاطرنشان کرد: به نظر باید مراجع انتظامی به موضوع ورود غیرقانونی مردان و برخی دست فروش‌ها به واگن زنان ورود داشته باشند.

انتهای پیام/

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول