اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  یزد

دستگاه قضا تمام قد در میدان پشتیبانی و مانع زدایی از تولید حضور دارد

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مقرر است یک مقام قضایی و یک وکیل با حضور مستمر در شهرک صنعتی نسبت به بررسی مسایل و حل و فصل مشکلات تولید کنندگان، صنعتگران و جامعه کارگری با رویکرد تحقق شعار سال اهتمام ویژه داشته باشند.

دستگاه قضا تمام قد در میدان پشتیبانی و مانع زدایی از تولید حضور دارد

به گزارش خبرگزاری فارس در یزد، غلامعلی دهشیری در اولین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی یزد، اظهار کرد: یکی از اقدامات تحولی در دستگاه قضا استان برای پشتیبانی از تولید و مانع زدایی ها حضور یک نماینده از این دستگاه در شهرک صنعتی و ارتباط مستمر مقام قضایی برای رصد مسائل و چالش‌های حوزه تولید و ارتباط مستقیم با واحدهای تولیدی است.

وی افزود: در کنار نماینده دستگاه قضایی در شهرک صنعتی، یک وکیل نیز از کانون وکلای رسمی دادگستری نیز همکاری و حضور دارد تا به امور مرتبط و ارائه مشاوره رایگان به واحدهای تولیدی بپردازد.

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: مانع زدایی از تولید یعنی اینکه ما فعال باشیم و منتظر حضور صنعتگر و تولید کننده در دستگاه عدلیه نباشیم بلکه با حضور نماینده قوه در بین تولید کنندگان و صنعتگران، چالش های تولید و کارآفرینی را بیابیم و برای رفع موانع پیگیری مستمر و فعال داشته باشیم.

دهشیری تولیدکنندگان، کارآفرینان و سرمایه‌گذاران را سرداران جنگ اقتصادی ذکر کرد و بیان داشت: دستگاه قضایی تمام‌قد در پشتیبانی از سرداران جنگ اقتصادی در میدان عمل حاضر خواهد بود تا در صورت لزوم پشتیبانی و مانع زدایی انجام شود و جهش تولید شکل بگیرد و شعار سال محقق شود. 

وی افزود: در این رابطه در کنار ارتباط با اربابان صنایع با بدنه واحد های تولیدی و جامعه میانی و کارگری نیز ارتباط برقرار خواهد شد تا مسائل و مشکلات برای مانع زدایی از تولید از آن قشر نیز رصد و پیگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان یزد، با اشاره به ۱۵ عنوان قانون اختصاصی مستقیم و غیرمستقیم در حوزه حمایت از تولید،خاطرنشان کرد: قوانین خاص و خوبی در حوزه حمایت از تولید تصویب‌شده که باید توسط یک تیم تخصصی مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته تا بتوان از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از تولید و پشتیبانی و مانع زدایی از تولید استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: با اهتمام به مسئله حمایت از تولید و تعامل سازنده بین دستگاه‌های قضایی، اجرایی، انتظامی، اطلاعاتی، امنیتی و تشکلهای بخش خصوصی دو سال پیاپی استان یزد به‌عنوان بهشت سرمایه‌گذاری از سوی مرکز پژوهش‌های مجلس معرفی گردید، لذا جا دارد برای حفظ و ارتقاء وضعیت موجود باز هم بر تعاملات سازنده افزود.

 در اولین نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان یزد در سال جاری به موضوع و مشکلات پنج کارخانه و واحدهای تولیدی و صنعتی رسیدگی شد که امکان به‌کارگیری و اشتغال برای بیش‌از یک هزار نفر به طور مستقیم و سه هزار نفر غیرمستقیم در آینده مهیا و فرآهم خواهد شد.

انتهای پیام/د

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول