اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

آتش‌سوزی در کارگاه تعمیر خودرو در قم

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از وقوع حادثه آتش سوزی در کارگاه تعمیرات خودروهای سبک در تقاطع جمهوری و جوادالائمه خبرداد.

آتش‌سوزی در کارگاه تعمیر خودرو در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، عباس جعفری اظهار کرد: این آتش سوزی ساعت ۱۱ و ۱۰ دقیقه امروز شنبه ۲۸ فروردین ماه به مرکز فرماندهی آتش نشانی قم اعلام و نخستین خودروها از ایستگاه آتش نشانی جوادالائمه به محل حادثه اعزام شدند.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم افزود: با توجه به وسعت حریق و ترافیک سنگین در محل درخواست واحدهای کمکی شد و در پی آن  ۱۲ خودرو عملیاتی به همراه خودرو تجهیزات و آبرسان به محل اعزام شدند.

جعفری با بیان اینکه بیش از ۴۰ آتش نشان به همراه تجهیزات عملیاتی در محل حادثه حضور داشتند، گفت: با تلاش آتشنشانان پرتلاش و زحمت کش، اجازه سرایت آتش به منازل اطراف داده نشد و تنها سه خودرو موجود در کارگاه به طور کامل دچار حریق شده و دودزندگی به طبقات فوقانی و منازل اطراف مشاهده شد.

وی گفت: در این حادثه متاسفانه ۵ آتش نشان به علت شدت بالای حرارت و فضای اطفایی موجود در داخل کارگاه دچار مصدومیت‌های جزیی شدند و خوشبختانه کارکنان کارگاه دچار مصدومیت نشدند.

انتهای پیام/2258

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول