اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

کاهش ۷۵ درصدی برگزاری مراسم‌های جشن و عزا در خوزستان

رئیس علوم پزشکی اهواز گفت: طبق تلاش‌هایی که در یک هفته گذشته گزارش شده، همکاران قرارگاه‌های استانی و شهرستانی توانستند مانع از برگزاری ۷۵ درصد از مراسم‌های سطح استان شوند.

کاهش ۷۵ درصدی برگزاری مراسم‌های جشن و عزا در خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابول‌نژادیان رئیس علوم پزشکی اهواز امروز در پایان نشست ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: فرماندارن دزفول و آبادان که وضعیت شهرهایشان ناپایدار است و روند افزایشی موارد بستری را در این شهرها شاهد هستیم امروز به صورت حضوری توضیحات را ارائه داده و مسائل و مشکلات را مطرح کردند.

وی افزود: استاندار نیز دستور حضور را به گروهی ویژه ابلاغ کردند تا ضمن رصد مشکلات به دنبال راهکار باشند و انشالله بتوانیم شاهد روند کاهشی در این دو شهر استان نیز باشیم.

رئیس علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در حال حاضر وضعیت کلی استان به حالتی ثابت رسیده و در شهر اهواز روزانه ۷۰ تا ۸۰ نفر بیمار بستری داریم که در چند روز گذشته تغییری نداشته و امیدواریم به زودی شاهد روند کاهشی باشیم.

ابول‌نژادیان گفت: در رعایت پروتکل‌های بهداشتی با تلاشی که فرمانداران و به ویژه فرمانداری اهواز انجام دادند شهر به ۲۴ بلوک تقسیم وظایف شده است و رعایت پروتکل‌ها و فاصله‌گذاری اجتماعی توسط مسؤولین این ۲۴ بلوک در حال انجام است.

وی افزود: قرارگاهی در فرمانداری اهواز تشکیل شده که روزانه بر روند کار ادارات، سازمان‌ها و اصناف و همچنین برگزاری مراسمات نظارت می‌کنند و کنترل‌ها در حال انجام است.

رئیس علوم پزشکی اهواز بیان کرد: طبق تلاش‌هایی که در یک هفته گذشته گزارش شده، همکاران قرارگاه‌های استانی و شهرستانی توانستند مانع از برگزاری ۷۵ درصد از مراسم‌های سطح استان شوند.

وی افزود: اما هنوز ۲۵ درصد موارد در حال برگزاری است که تلاش ما در جهت رسیدن به عدم برگزاری ۹۰ درصد مراسم‌ها در استان همچنان ادامه دارد.

ابول‌نژادیان گفت: همراهی اتاق اصناف با ما طی هفته گذشته روند بهتری پیدا کرده است و همکاری مردم عزیز را نیز داریم، امیدواریم با تلاش‌هایی که در حال انجام است ما بتوانیم وضعیت بهتری را داشته باشیم.

رئیس علوم پزشکی اهواز در رابطه با واکسن عنوان کرد: تا به الآن حدود ۳۰ هزار و ۵۰۰ نفر در استان خوزستان واکسینه شده‌اند و دو محموله نیز در هفته جاری به دست ما خواهد رسید.

وی افزود: تا به این لحظه پنج مرحله واکسن به دست ما رسیده که حدود ۳۰ هزار عدد بوده اما اکنون طبق قول وزارت بهداشت تعداد محموله‌های این هفته از پنج محموله گذشته بیشتر خواهد بود و ما نیز گروه‌های واکسیناسیون را افزایش دادیم تا بتوانیم گروه هدف را با سرعت بیشتری واکسیناسیون کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول