اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

ساماندهی مرغ و گوشت قرمز در چاروسا

مرغ و گوشت قرمز در چاروسا ساماندهی شد.

ساماندهی مرغ و گوشت قرمز در چاروسا

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از درج خبری در روزهای گذشته مبنی بر وضعیت نامناسب گوشت قرمز و وضعیت مرغ زنده و کشتارروز در چاروسا اقدامات قابل توجهی صورت گرفت.

پس از درج خبر بخشدار چاروسا به همراه مسئوولان امورصنفی چاروسا به سطح بازار آمده و بازرسی نسبت به وضعیت گوشت در قلعه رئیسی بررسی کردند.

ابتدا به عرضه مرغ کشتار سری زدند و صحبت فروشندگان مرغ کشتار را شنیده که مهمترین مشکل خود را وضعیت قیمت و کرایه خودرو برای ارسال به سطح شهر دانستند که با رایزینی با خودرو جهت حمل مرغ از شهر گچساران به شهر قلعه رئیسی اقدامات لازم را ارائه و هماهنگی کردند.

سپس با حضور در عرضه فروش گوشت قرمز با ابراز نگرانی از از وضعیت گوشت قرمز در سطح شهر قیمت فروش بالای 100 هزار تومان را خلاف قانون دانستند و خواستار قیمت مصوب بخش چاروسا شدند.

حکیم رئیس صنعت و معدن شهرستان کهگیلویه به مساله ورود و خواستار رفع مشکل در اسرع وقت می کند و جهت تامین مرغ کشتارروز هماهنگی های را با امورصنفی و جهاد کشاورزی انجام دهد تا هر چه زودتر مرغ به مردم چاروسا برسد.

شهبازی مسئوول امورصنفی چاروسا با بیان اینکه عرضه گوشت قرمز کیلوی 120 هزار تومان تخلف است و اگر مشاهده شود برخورد خواهیم کرد عنوان کرد: مردم اگر هرگونه تخلفی مشاهده کنند می توانند با تماس با امورصنفی نسبت به برخورد و تذکر جدی اقدام خواهیم کرد.

وی در خصوص مرغ کشتار روز هم بیان کرد: به دلیل اینکه از قبل طبق مصوب باید مرغ کشتار روز با قیمت 24هزار 900 تومان به فروش برسد برای فروشندگان سودی نداشت تا اینکه با یک خودرو حمل مرغ کشتار صحبت کردیم تا مرغ را به دست فروشندگان برساند و مشکل مردم در ایام ماه مبارک رمضان برطرف شود.

وی در خصوص مرغ زنده هم گفت: تهیه و عرضه مرغ زنده به عهده جهاد کشاورزی است که امیدواریم نظارت کنند و نگذارند قیمت مرغ زنده با این قیمت به فروش برسد.

داربام بخشدار چاروسا هم با تقدیر از اصحاب رسانه جهت انعکاس مشکلات مردم بیان کرد: در اولین فرصت جهت مشکل گوشت و مرغ در سطح بازار به میان بازار آمدیم و با هماهنگی با امور صنفی وضعیت مرغ کشتار را مدیریت کردیم و از امروز مرغ کشتار به بازار شهر قلعه رئیسی رسیده و مردم مرغ کشتار را با قیمت 24 هزار 900 می توانند خرید کنند که قیمت مصوب دولتی است و هر گونه تخلف از هر بازاری تخلف است.

وی در خصوص گوشت قرمز هم تصریح کرد: بخش چاروسا خود یکی از تولیدکنندگان است و فروش گوشت با قیمت 120 هزار تومان ناعادلانه است و تخلف است و از روز گذشته به تمام قصابان هم اعلام شد که هر گونه فروش قیمت گوشت قرمز با قیمت 120 هزار تومان تخلف و قیمت مصوب برای چاروسا 100 هزار تومان است که در صورت هرگونه تخلف از هر بازاری به امورصنفی و یا بخشدار اعلام کنند تا به جد برخورد کنیم.

داربام با تقدیر از بازاریان شهر قلعه رئیسی نسبت به تعطیلی بازار در ایام کرونا سلامتی را امر مهم برای مردم و خانواده ها دانست و یادآور شد: وضعیت کرونا در سطح بخش این روزها قرمز است که امیدواریم با همکاری مردم بتوان هفته های آینده این وضعیت کاهش یابد و در غیراین صورت مجبوریم به محدودیت ها ادامه دهیم.

امیدواریم مدیریت اجناسی که در ایام ماه رمضان برای مردم نیاز ضروری است ادامه داشته باشد تا مردم با آرامش بیشتری خرید کنند.

مطمئنن درج خبری نسبت به مشکلات مردم وظیفه رسانه و خبرنگار است که امیدواریم مسئوولان مربوطه  از این دغدغه استقبال و نسبت به رفع آن مشکل اقدامات ویژه را انجام دهند.

انتهای پیام/82021

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول