اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

پیام تسلیت فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی درپی ترور بسیجی پاسدار عثمان حاج حسینی

سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پی ترور بسیجی پاسدار عثمان حاج حسینی، پیام تسلیت صادر کرد.

پیام تسلیت فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی درپی ترور بسیجی پاسدار عثمان حاج حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه و به نقل از روابط عمومی سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری، فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی در پی ترور بسیجی پاسدار عثمان حاج حسینی، پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّـهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْیَاءٌ عِندَ رَ‌بِّهِمْ یُرْ‌زَقُونَ.

هرگز کسانى را که در راه خدا کشته شده‌اند، مرده مپندار، بلکه زنده‌اند که نزد پروردگارشان روزى داده مى‌شوند. (آل عمران – 169)

هرگاه دشمن با پناه بردن به تروریسم و ارتکاب جنایت تروریستی در صدد ایجاد تزلزل و اختلال در روند حرکت پیش برنده انقلاب و  نظام اسلامی بر آمده است، وحدت و انسجام داخلی و ملّی افزایش یافته و هوشمندی و آمادگی نیروهای امنیتی و دفاعی  کشور، مانع تعبیر رویای‌های باطل آنان شده است.

به شهادت رسیدن بسیجی پاسدار عثمان حاج حسینی در مسیر سرکشی به خانواده بار دیگر نشان داد که ایادی و مزدوران منطقه‌‏ای استکبار به دنبال ماجراجویی‌ و راه‌اندازی‌ اختلافات قومی و متزلزل سازی امنیت پایدار و آرامش مثال زدنی ایران اسلامی هستند، اما با هوشیاری عشایر منطقه که همیشه همراه با انقلاب اسلامی بوده و خواهند بود و بصیرت همرزمانش این توطئه نیز ناکام خواهد ماند.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام بزدلانه، با عرض تبریک و تسلیت به خانواده‏ معظم شهید و عموم مردم شهید پرور استان بخصوص عشایر و مرزبانان غیور و شجاع، بر عزم راسخ همرزمان این شهیدان والامقام در ادامه دادن راه این شهید و مجازات مرتکبان این جنایت، تاکید نموده و از خداوند متعال رحمت و غفران برای این شهید والا مقام و صبر و شکیبایی برای خانواده محترم وی مسئلت می نمایم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول