اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

پیکه آماده بازی در فینال / ستاره‌های فرانسه در کنار مسی در بازی امشب +عکس

پیکه در تمرینات امروز بارسلونا بدون درد تمرین کرد تا حضورش در ترکیب اصلی بیش از پیش قوت گیرد.

پیکه آماده بازی در فینال / ستاره‌های فرانسه در کنار مسی در بازی امشب +عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، بامداد فردا در چارچوب فینال کوپادل‌ری و جام حذفی اسپانیا ، بارسلونا در سویا به مصاف اتلتیک بیلبائو خواهد رفت.

این دیدار از جهات بسیاری زیادی اهمیت ویژه‌ای برای بارسلونا، مسی و آینده کومان دارد که می‌توانید گزارش فارس را در اینجا بخوانید.

در تمرینات امروز بارسلونا، پیکه به خوبی تمرین کرد و بدون درد به رقابت در جلسه تمرینی کومان پرداخت. او هیچ مشکلی برای مسابقه امشب ندارد و به نظر می‌رسد کومان او را در ترکیب اصلی قرار دهد.

در بازی ال کلاسیکو، مدافعان بارسلونا مثل آرائخو عملکرد مثبتی از خود نشان ندادند و به همین دلیل طرفداران امیدوارند تا پیکه به این بازی حساس و مهم برسد.

رسانه‌های اسپانیایی نیز از بازگشت گریژمان به ترکیب اصلی سخن می گویند و معتقدند که کومان اشتباه نیمکت نشینی او در بازی مقابل رئال مادرید را تکرار نخواهد کرد.

بنابراین انتظار می‌رود بارسلونا به سیستم 3-3-4 بازگردد در خط تهاجمی، بارسلونا با حضور مسی، گریژمان و دمبله بازی کند. ترکیب احتمالی از نگاه اسپورت را در زیر مشاهده کنید.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول