اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

کسب رتبه اول کشوری توسعه و نگهداری شبکه سیار در مخابرات کردستان


مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به اقدامات ارزشمند همکاران در حوزه توسعه و ارتقا شبکه سیار در منطقه، از کسب رتبه اول کشوری در زمینه پروژه‌های توسعه و نگه داری ارتباطات سیار خبر داد.

کسب رتبه اول کشوری توسعه و نگهداری شبکه سیار در مخابرات کردستان

آزاد حکمت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سنندج با بیان اینکه همکاران این مدیریت در سال گذشته به صورت یک تیم فنی و متخصص در حوزه توسعه، ارتقا و نگهداری سایت‌های شبکه سیار تلاش شبانه‌روزی داشته‌اند، اظهار کرد: نتیجه این وفاق و همدلی کسب رتبه اول پروژه‌های توسعه و نگهداری شبکه سیار براساس ارزیابی شاخص‌های تعریف شده از سوی معاونت راهبرد و توسعه کسب و کار در شرکت مخابرات ایران است.

وی بیان کرد: نصب و راه‌اندازی 33 سایت جدید همراه اول، سواپ و ارتقا 320 تکنولوژی 3Gو 4G جهت افزایش ظرفیت و پهنای باند اینترنت در نقاط شهری، جاده‌ایی و روستایی و برگردان 42 سایت موبایل بر بستر فیبر نوری از جمله فعالیت‌های حوزه توسعه و نگهداری شبکه سیار در 9 ماهه سال گذشته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان افزود: کسب رتبه برتر در سطح کشور با عملیاتی کردن برنامه‌های فوق در کمترین زمان توسط همکاران، از دستاوردهای تحقق شاخص‌های مورد نظر این حوزه است.

حکمت ضمن تبریک، تقدیر و تشکر از همکاران این مدیریت، به نقشِ حس تعلق سازمانی در پیشبرد اهداف و ارائه خدمات مناسب و باکیفیت به مشتریان اشاره کرد و اظهارداشت: قطعا تدوام این روند موجب پیشرفت همه جانبه استان و بهره‌مندی مشتریان از خدمات با کیفیت تر نسبت به قبل خواهد شد.

وی، اهمیت برنامه‌ها و شاخص‌های تدوین شده در معاونت توسعه و نگهداری شبکه سیار و اجرای دقیق و به موقع آن در نقاط دارای اولویت و تعین شده استان را تشریح و خاطر نشان کرد: تحقق این امر در ارتقای جایگاه مخابرات منطقه کردستان در سطح کشور نیز تاثیرگذار است.

وی در پایان، از درگاه ایزد منان برای همکاران این مجموعه خواستار سلامتی، عزت و سربلندی شد.

انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول