اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  صنعت ، تجارت ، بازرگانی

صدور 7 هزار و 470 پروانه بهره برداری صنعتی در سال جهش تولید

معاون امور صنایع وزیر صنعت، معدن و تجارت از صدور 7 هزار و 470 پروانه بهره برداری صنعتی طی سال گذشته و در راستای جهش تولید خبر داد.

صدور 7 هزار و 470 پروانه بهره برداری صنعتی در سال جهش تولید

به گزارش فارس، برخی مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه ای با عنوان «حمایت از صنعتگران در راستای جهش تولید» خواستار پیگیری این موضوع شدند.

در این خصوص، مهدی صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت ، معدن و تجارت از رشد مثبت بخش ‌صنعت کشور در سال گذشته خبر داد و گفت: با تلاش صنعتگران کشورمان در سال گذشته، 7 هزار و  470 واحد تولیدی با اشتغال زایی 142 هزار نفری موفق به دریافت پروانه بهره برداری صنعتی شدند.

وی با تشریح شاخص های کلان صنعتی در 12 ماه سال گذشته، خاطر نشان کرد: در سال گذشته به رغم تمام محدودیت هایی که برای بخش تولید وجود داشت شاهد رشد 10 درصدی در صدور پروانه بهره برداری صنعتی بودیم.

معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت تصریح کرد: در راستای تحقق شعار سال ۹۹ مبنی بر جهش تولید، بخش صنعت کشور سعی کرد تا با رفع موانع پیش روی فضای صنعتی شاهد اتفاقاتی مثبت در فرآیند توسعه ساخت داخل و افزایش اشتغال صنعتی در کشور باشد که خوشبختانه در 12 ماهه سال گذشته برای بیش از 140 هزار نفر اشتغال ایجاد شد و شاهد جهش 23 درصدی در ایجاد اشتغال صنعتی در کشور بودیم.

صادقی نیارکی همچنین از رشد حدود 45 درصدی جوازهای تاسیس تا پایان سال خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از 41 هزار 300 مجوز صنعتی صادر شد و این در حالی است که در سال 98 حدود 28 هزار و 500 مجوز صنعتی در کشور صادر شده بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول