اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  البرز

هزار و ۲۰۰ نفر از کادر درمان البرز واکسینه شدند

رئیس سازمان نظام پزشکی مرکز استان البرز گفت:واکسیناسیون هزار و ۲۰۰ نفر از کادر درمان تا فردا به پایان مى رسد. این اقدام طبق اولویت بندی‌های انجام شده صورت گرفت.

هزار و ۲۰۰ نفر از کادر درمان البرز واکسینه شدند

علی اکبر حقیقی، رئیس سازمان نظام پزشکی مرکز استان البرز، با اشاره به اینکه جامعه پزشکی استان البرز ۸ هزار نفر است، گفت: بنا بر اولویت‌ بندی‌های اعلام شده در فاز اول افرادی که بالای ۵۰ سال سن داشتند واکسیناسیون شدند. طبق این برنامه ریزی از هفته گذشته تا به امروز ۵۰۰ نفر از کادر درمان دارای اولویت البرز واکسن کرونا دریافت کردند.

این مقام مسؤول با اشاره به اینکه این روند ادامه دار خواهد بود، افزود: طرح واکسینایون کادر پزشکى در فاز دوم برای حدود ۷۰۰ نفر طی امروز و فردا به پایان می‌رسد .

رئیس سازمان نظام پزشکی مرکز استان البرز تصریح کرد: بلافاصله فاز دوم ۷۰۰ نفره برای افراد در رده سنی ۴۵ تا ۵۰ سال به همین ترتیب با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و کنترل برای جلوگیرى از شلوغى وازدحام روزانه ۱۰۰ الی ۱۲۰ نفر واکسینه شده و طی دو هفته آینده این فاز نیز به پایان می‌رسد.

انتهای پیام/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول