اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

درخواست آموزش و پرورش از ستاد کرونا برای برگزاری حضوری برخی امتحانات

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای برگزاری امتحانات حضوری پایه‌های نهم و دوازدهم، قطعا با ستاد ملی کرونا هماهنگ می‌کنیم و درخواستمان را دادیم اما اگر اجازه ندادند، روش‌های غیرحضوری را استفاده خواهیم کرد.

درخواست آموزش و پرورش از ستاد کرونا برای برگزاری حضوری برخی امتحانات

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی در حاشیه دیدار صمیمی با اعضای هیأت رئیسه مجلس دانش‌آموزی درباره نحوه برگزاری امتحانات خرداد، اظهار کرد: برای آزمون‌های تأثیرگذار که پایه‌های نهم و دوازدهم است، ترجیح ما این است که به صورت حضوری باشد و علت آن هم دفاع از حقوق و منافع خود دانش آموزان است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه این آزمون‌‌ها در روند زندگی و آینده تحصیلی دانش‌آموزان تأثیرگذار است اگر با دقت و صحت کافی و اطمینان بخشی لازم انجام نشود، ممکن است در وضعیت دانش‌آموزان مشکلاتی را به وجود آورد؛ لذا تأکدمان بر امتحان حضوری است.

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: قطعا با ستاد ملی کرونا هماهنگ می‌کنیم و درخواستمان را دادیم و مطالبه کردیم؛ ان‌شاءالله در زمان امتحانات اگر به ما اجازه دهند، ترجیح‌مان، امتحانات حضوری است و اگر اجازه ندادند، روش‌های غیرحضوری را استفاده خواهیم کرد. 

وی درباره امتحانات سایر پایه‌ها گفت: برای سایر پایه‌ها کماکان به صورت غیرحضوری انجام خواهد شد؛ برای دروس فنی و حرفه‌ای، آن بخش که نظری است به صورت مجازی برگزار می‌شود اما بخش عملی الزاما باید حضوری باشد و هر زمان که میسر بود، این آزمون را برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول