اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

انتظاری: دفاع اتوبوسی نداریم/ زرنگ‌تر بودیم می‌توانستیم به سپاهان ضربه بزنیم

هافبک تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: نقطه ضعف سپاهان را می‌دانستیم و اگر کمی زرنگ بودیم، می توانستیم به این تیم ضربه بزنیم.

انتظاری: دفاع اتوبوسی نداریم/ زرنگ‌تر بودیم می‌توانستیم به سپاهان ضربه بزنیم

نیما انتظاری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: شرایط تمرینی خوبی داریم. حضور محمود فکری انگیزه شد. کادرفنی جدید خیلی زحمت می‌کشند و روند تیم خیلی بهتر از قبل جلو می‌رود. ان‌شاالله در بازی با مس رفسنجان دست پر از زمین بیرون بیاییم.

وی در مورد کسب یک امتیاز در خانه سپاهان که اولین بازی نفت مسجد سلیمان با هدایت فکری بود، گفت: قبل از هر چیزی باید از داریوش یزدی به خاطر زحمات زیادی که کشید تشکر کنم. ما تمام تلاشمان را کردیم اما شرایط آن طور که باید پیش نرفت. با آمدن محمود فکری شوک مثبتی به تیم وارد شد. تمریناتمان یک هفته با هیجان و انگیزه بیشتری نسبت به قبل دنبال شد. مقابل سپاهان نشان دادیم حریف دست و پا بسته‌ای نیستیم. سپاهان تیم باکیفیتی است که فشار مضاعفی روی ما ایجاد کرد اما هدفمان این بود که با امتیاز از اصفهان برگردیم و خدا را شکر موفق شدیم.

هافبک نفت مسجد سلیمان در مورد این که بعد از بازی با سپاهان عنوان شد تاکتیک این تیم با محمود فکری دفاع کردن بود، اظهار داشت: بحث محمود فکری نیست. کلا فلسفه تیمی ما از ابتدای فصل این بود. ما تیم خیلی جوانی داریم. در ابتدای فصل می‌گفتند گزینه اول سقوط هستیم چون تعدادی بازیکن بی نام و نشان در تیم داریم اما همه بازیکنان و مربیان چه مجتبی حسینی، چه داریوش یزدی و چه محمود فکری تلاش کردند و زحمت کشیدند. فلسفه ما اول گل نخوردن و بعد گل زدن است. هر وقت اراده کردیم توانستیم گل نخوریم و حتی برنده شویم.

وی تصریح کرد: بعد از بازی هم محرم نویدکیا خیلی فنی صحبت کرد و گفت؛ خوب دفاع کردن یک هنر است. باید از شخصیت او تقدیر شود. واقعا خوب دفاع کردن یک هنر است. همیشه تیم‌هایی قهرمان می‌شوند که گل‌های کمتری می‌خورند. راه خودمان را می‌رویم و با حرف و حدیث‌ها و مسائل بیرونی کاری نداریم. تلاش می‌کنیم جایگاهی در خور شأن نام تیم مانند نیم فصل اول به دست بیاوریم که دور از دسترس نیست. فکری آمده، جو تیم خیلی خوب است و روند رو به رشدی داریم.

انتظاری در مورد این که انتقادهایی مبنی بر این که نفت مسجد سلیمان با فکری مقابل سپاهان اتوبوس پارک کرده بود، گفت: همان طور که گفتم اولویت ما گل نخوردن است. شاید این شکل دفاعی از بیرون اسمش اتوبوس باشد اما اگر فنی نگاه کنیم اسمش ساختار دفاعی خوب است. حرف‌های بیرون اصلاً برایمان مهم نیست. سعی می‌کنیم آنچه که مربیان از ما می‌خواهند و شکل و ساختار تیمی ما است را به نحو احسن انجام بدهیم.

هافبک نفت مسجد سلیمان در مورد شوت خطرناکی که به سمت دروازه سپاهان زد اما با مهار دروازه‌بان این تیم به کرنر رفت و اگر گل می‌شد بدون شک یکی از گل‌های زیبای این فصل بود، عنوان کرد: ما دو سه موقعیت داشتیم و می‌توانستیم در ضد حمله‌ها به سپاهان آسیب بزنیم. می‌دانستیم آن‌ها وقتی جلو می‌آیند فضای پشت مدافعان کناریشان خالی می‌شود. اگر کمی زرنگ بودیم می‌توانستیم به این تیم ضربه بزنیم. من هم شوت خیلی خوبی زدم که پیام نیازمند آن را خیلی خوب مهار کرد. خودم چون از پشت توپ می‌دیدم، فکر کردم گل شد ولی متأسفانه نیازمند توپ را خیلی خوب درآورد. شانس با من یار نبود اما نیازمند سیو خوبی داشت.

وی در مورد بازی بعدی نفت مسجد سلیمان مقابل مس رفسنجان گفت: تمام تلاشمان این است که بازی به بازی جلو برویم. مس رفسنجان نشان داده تیم خیلی خوبی است. آن‌ها فوتبال خیلی خوبی را ارائه می‌دهند ولی به شدت دنبال این هستیم که ببریم و 3 امتیاز را در خانه خودمان نگه داریم. امیدوارم موفق باشیم.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول