اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

دستگاه قضا گیلان ناظر بر روند اجرای تصفیه‌خانه سراوان

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی بر روند اجرای تصفیه‌خانه سراوان نظارت دارد، گفت: در صورت اهمال و قصور مسؤولان در انجام وظایفشان در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

دستگاه قضا گیلان ناظر بر روند اجرای تصفیه‌خانه سراوان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمزه خلیلی رئیس‌کل دادگستری استان گیلان امروز از محل دفن زباله سراوان رشت و تصفیه‌خانه شیرابه آن بازدید کرد.

احمد آقایی در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بازدید امروز رئیس‌کل دادگستری گیلان در راستای احقاق حقوق عامه و مطالبه گری شهروندان برای ساماندهی وضعیت دفن زباله در منطقه سراوان صورت گرفته است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به اینکه در جریان این بازدید، طرحی با عنوان بهسازی محل دفن زباله از سوی مشاور شهرداری رشت ارائه و توضیح داده شد، گفت: این طرح برای جلوگیری از رانش زمین و مهار زباله و دفع حشرات و آفات که موجب آزار مردم منطقه هستند ارائه‌شده و همچنین با کاهش حجم شیرابه، مکمل تصفیه‌خانه خواهد بود.

وی با بیان اینکه تصفیه‌خانه شیرابه در کاهش خطرات زیست‌محیطی زباله در سراوان تأثیرگذار است، افزود: جلسات متعددی در دادگستری گیلان برای ادامه و استمرار فعالیت تصفیه‌خانه برگزار و مجری طرح نیز متعهد شده ظرف مدت یک ماه آن را به شهرداری رشت تحویل دهد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان گیلان با اشاره به دغدغه‌های شهروندان در راستای حفظ محیط‌زیست بیان کرد: دستگاه قضایی بر روند اجرای امور نظارت دارد و در صورت اهمال و قصور مسئولان در انجام وظایفشان در چارچوب قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام/۸۴۰۰۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول