اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آمریکا، اروپا

اذعان رژیم صهیونیستی به ناراحتی از پیشرفت در مذاکرات بازگشت آمریکا به برجام

رژیم صهیونیستی در آمریکا اذعان کرد که این رژیم از احیای برجام و بازگشت آمریکا به توافق هسته‌ای ایران خوشحال نیست.

اذعان رژیم صهیونیستی به ناراحتی از پیشرفت در مذاکرات بازگشت آمریکا به برجام

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سفیر رژیم صهیونیستی در ایالات متحده آمریکا در اظهار نظری ناراحتی خود از پیشرفت در گفت‌وگوهای وین برای بازگشت واشنگتن به توافق هسته‌ای با ایران را نتوانست کتمان کند.

«گیلعاد اردان»، امروز شنبه در گفت‌وگو با کانال تلویزیونی ۱۲ رژیم اسرائیل گفت که این رژیم از پیشرفت در این گفت‌وگوها ناراضی است.

سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا همچنین  درباره درخواست این کشور از مقامات صهیونیست در پرونده ایران اظهار بی‌اطلاعی کرد و مدعی شد که واشنگتن درخواستی از تل‌آویو نکرده است.

روزنامه تایمز اسرائیل دیروز جمعه نوشت که دولت جو بایدن از مقامات تل‌آویو خواسته درباره نقش آن‌ها در خرابکاری تأسیسات نطنز «پرحرفی» نکنند؛ چرا که به گفته این روزنامه، از نظر دولت آمریکا «این وراجی و پرحرفی برای ایالات متحده آمریکا خطرناک و مضر بوده و واین کشور را در تنگنا قرار می‌دهد».

سفیر رژیم تل‌اویو همچنین از قول بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر این رژیم گفت که آمریکا چنین درخواستی از اسرائیل نکرده است.

اردان از همکاری کامل بین تل‌آویو و واشنگتن خبر داد و با ادعای این که ایران به دنبال سلاح هسته‌ای است، مدعی شد که آمریکا و رژیم اسرائیل هدف مشترکی دارند و آن ممانعت از دست‌یابی تهران به این سلاح است.

قرار است فردا یکشنبه شورای وزیران رژیم صهیونیستی درباره تحولات ایران جلسه‌ای بزگرار کند.

«سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت ایرانی در نشست کمیسیون مشترک برجام در وین بعد از نشست امروز (شنبه) از شکل گیری یک تفاهم جدید در مذاکرات اخیر خبر داد.

او افزود: «به نظر می رسد یک تفاهم جدیدی در حال شکل گرفتن است و اشتراک در هدف نهایی الان بین همه وجود دارد. مسیری که باید طی شود، الان یک مقدار شناخته شده است».

نشست کمیسیون مشترک برجام که بعدازظهر امروز (شنبه) در سطح معاونان با حضور هیأت‌های ایران و گروه ۱+۴ در گرندهتل وین آغاز شده بود، پایان یافت.

حاضران در این نشست به بررسی روند گفت‌وگوها در روزهای گذشته پرداخته و گزارش گروه‌های کارشناسی در خصوص حوزه‌های تحریم و هسته‌ای را دریافت کردند.

در این نشست مقرر شد گفت‌وگوهای دو و چندجانبه و همچنین رایزنی‌های فنی در روزهای آینده ادامه یافته و در صورت نیاز کمیسیون مشترک بار دیگر تشکیل جلسه دهد.

انتهای پیام/.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول