اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

کشف بیش از ۱۴۰۰ حلب روغن نباتی ۵کیلویی از منزل مسکونی در مشهد

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: هزار و ۴۱۲ حلب پنج کیلوگرمی روغن نباتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال از یک‌منزل مسکونی در مشهد کشف و ضبط شد.

کشف بیش از ۱۴۰۰ حلب  روغن نباتی  ۵کیلویی از منزل مسکونی در مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی، بخشعلی بیاتی اظهار کرد: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با هماهنگی قضایی با جانشین دادگاه انقلاب اسلامی و با همکاری پلیس اقتصادی نیروی انتظامی از یک‌منزل مسکونی در مشهد ، هزار و ۴۱۲ حلب پنج کیلوگرمی روغن نباتی به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف و ضبط کردند.

کارشناس مسئول بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: بازرسین پس از بررسی موضوع  پرونده گزارش بازرسی  تحت عنوان احتکار برای فرد متخلف دارنده این میزان روغن نباتی تنظیم و برای رسیدگی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

وی تأکید کرد: میزان روغن احتکار شده با دستور شعبه تعزیرات حکومتی از طریق شبکه رسمی توزیع کالا شامل کاسبان امین زیرمجموعه اتاق اصناف، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری با اولویت مناطق کم برخوردار باقیمت مصوب ستاد تنظیم بازار کشور در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/ ۷۰۰۴۲

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول