اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در زنجان

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان از افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در زنجان خبر داد و گفت: میزان مصرف بنزین در نوروز 93 درصد افزایش یافته است.

افزایش مصرف فرآورده‌های نفتی در زنجان

حمید حبیبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از آمار افزایشی مصرف انواع فرآورده‌های نفتی در استان خبر داد و اظهار کرد: میزان مصرف فرآورده‌های نفتی عرضه شده در جایگاه‌های استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته روند افزایشی داشته و فرآورده بنزین ۹۳ درصد، نفتگاز ۳۳ درصد و گاز طبیعی (CNG) ۵۷ درصد را شامل می‌شود.

مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی زنجان با اشاره به بازدید از مجاری عرضه سوخت گفت: از بیستم اسفند ماه ۹۹ تا ۱۵ فروردین سال جدید طرح نظارت نوروزی بر مجاری عرضه سوخت به منظور کنترل و نظارت بر فروش و توزیع فرآورده بنزین و نفتگاز طی۱۵۰ بازدید از جایگاه‌های پر تردد و در مسیر محور های مواصلاتی و مسافر پذیر اجرا شد.

وی افزود: به همین صورت تعداد ۵ هزار و ۴۵۰ بازدید از مجاری عرضه سوخت و ۲ هزار و ۲۰۰ بازدید از مصرف‌کنندگان عمده و جزء در طول سال ۱۳۹۹ برای کنترل کمی و کیفی و عملیات فروش ومصرف فراورده های نفتی توسط کارشناسان و نمایندگان واحدهای مهندسی، بازرگانی، نواحی ۳ گانه، بازرسی، HSE ، CNG و سرویس های صنعتی انجام شد.

حبیبی به طرح بازدید کارگروه استانی نیز اشاره کرد و گفت: به غیر از موارد یاد شده، با مشارکت نمایندگان استانداری، اداره کل راه داری و حمل‌ و نقل جاده‌ای، ستاد اقامه نماز و بهداشت استان و روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان نیز از جایگاه‌های عرضه سوخت، نمازخانه‌های بین‌راهی و مجتمع‌های خدماتی و رفاهی استان به صورت دوره‌ای ۴۰۰ بازدید به عمل آورده شد.

انتهای پیام/۷۳۰۰۵/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول