اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

مجله فارس پلاس  /  سواد رسانه

«با اتحاد پیروزیم»/ نگاهی به کلان داده موج #همه_یکی_هستیم در شبکه‌های اجتماعی

کاربران حامی کاندیداهای مطرح در جریان انقلابی در راستای تحقق شعار وحدت، هشتگ #همه_یکی_هستیم را در شبکه‌های اجتماعی داغ کردند.

«با اتحاد پیروزیم»/ نگاهی به  کلان داده موج #همه_یکی_هستیم در شبکه‌های اجتماعی

به گزارش گروه سوادرسانه خبرگزاری فارس؛ «وحدت» به‌عنوان کلیدواژه پرکاربرد این روزهای فعالان انقلابی شبکه‌های اجتماعی ذیل هشتگ #همه_یکی_هستیم، پیگیری شده است. نکته‌ای که نویدبخش اتخاذ استراتژی مبتنی بر خرد جمعی، ایستادگی بر مبنای مولفه‌های حول گزینه اصلح و منطبق با ویژگی‌های رییس جمهور مطلوب است.

رصد دیتاک در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد کاربران حامی کاندیداهای مطرح در جریان انقلابی، با استفاده از هشتگ‌های #همه_یکی_هستیم، #وحدت_کبیر، کلان موضوع وحدت را مورد حمایت قرار داده‌اند و آن را رمز موفقیت و غلبه گفتمان مطلوبیت و عبور از مشکلات کشور می‌دانند.

 

 

در بستر توییتر، کاربران تا صبح امروز با ۵۲٫۹ هزار توییت، ۴۳٫۶ هزار ریتوییت، ۱۴۲٫۹ هزار لایک و ۲۲۰۲ پست در ساعت موضوع وحدت را پیگیری کرده‌اند. 

 

این موضوع و هشتگ در فضای تلگرام با یک میلیون بازدید مخاطبان همراه شده و در بستر خبر ۶۱۵ محتوا را به خود اختصاص داده است. پایگاه‌های خبری با ۲۴۹ مطلب، روزنامه‌ها با ۱۱۱ محتوا و خبرگزاری‌ها با ۲۵۵ متن، به این موضوع پرداخته و درباره آن کنشگری داشته‌اند.

آنچه بیش از همه منجر به خرسندی از پیگیری گفتمان وحدت شده، نگرانی جدی از بداخلاقی‌ها و تخریب‌های درون جریانی بوده است. گفتمان وحدت ضرورت رسیدن به گزینه مطلوب از نگاه مردم و کارآمدتر برای اداره کشور را پررنگ کرده و گوشزد می‌کند. گزینه‌ای که می‌تواند فراتر از جریانات و روال‌های متداول، منجر به نتیجه مطلوب‌تر برای کشور شود. وحدت حول محور گزینه اصلح با شاخص‌های دقیق، می‌تواند منجر به پیروزی در عرصه ارائه راهکار و برنامه به مردم برای اداره کشور شود. وحدت و عدم تخریب، رمز توفیق خواهد بود.  

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول