اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

قرارداد بیش از 8400 نفر از کارکنان شرکت خدمات اداری شهر تمدید شد

معاون شهردار تهران از تمدید قرارداد بیش از 8400 نفر از کارکنان شرکت خدمات اداری شهر خبر داد.

قرارداد بیش از 8400 نفر از کارکنان شرکت خدمات اداری شهر تمدید شد

 حامد مظاهریان، معاون شهردار تهران در گفت وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس درباره مدید قرارداد بیش از 8400 نفر از کارکنان شرکت خدمات اداری شهر اظهارداشت: شرکت خدمات اداری شهر بعنوان  شرکت تامین نیروی انسانی متخصص شهرداری تهران، سال پرکاری را پشت سر گذاشت و در سال جدید نیز علاوه بر تمدید قرارداد بیش از ۸ هزار و چهارصد نفر از کارکنان و افزایش حقوق و مزایای قانونی آنها که از روز دوشنبه ۲۳ فروردین در سامانه میز کار الکترونیک بارگذاری و هم اکنون نیز قابل رویت است، فاز اول اصلاح اطلاعات کارکنان تحت پوشش را که از اواخر سال گذشته شروع شده بودرا نیز به اتمام رساند. 

وی با بیان اینکه گزارش و مستندات ایثارگری حدود ۲ هزار نفر از کارکنان تحت پوشش برای بهره‌برداری در نحوه تبدیل وضعیت آنها به اداره کل منابع انسانی شهرداری تهران ارسال شده است اظهار داشت : سوابق بیمه‌ای حدود ۱۵۰۰ نفر از کارمندان تغییر قرار داده شده از موسسه هادیان نیز در سامانه  جامع منابع انسانی درج شده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امورشورا در پایان ابراز امیدواری کرد سال جدید با وجود شرایط سخت کرونا و وضعیت اقتصادی، ارائه خدمات به همکاران با کیفیت بیش از پیش تداوم یابد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول