اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

کشف ۲۷ قبضه سلاح غیر مجاز طی ۴۸ ساعت در کرمانشاه/ ۸۶ سارق و اراذل و اوباش دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت بسیاری از یگان‌ها و رده‌های انتظامی خبر داد و گفت: یکی از نتایج آن کشف 27 قبضه سلاح غیرمجاز بوده است.

کشف ۲۷ قبضه سلاح غیر مجاز طی ۴۸ ساعت در کرمانشاه/ ۸۶ سارق و اراذل و اوباش دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، سردار علی‌اکبر جاویدان امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با مشارکت بسیاری از یگان‌ها و رده‌های انتظامی به مدت ۴۸ ساعت در شهرستان‌های مختلف استان اجرا که در نتیجه آن حدود ۱۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ف ۲۷ قبضه سلاح غیرمجاز کشف شد.

وی دستگیری ۷۱ قاچاقچی و خرده‌فروش و جمع‌آوری ۵۷ معتاد متجاهر را از دیگر اقدامات صورت گرفته برشمرد و گفت: با دستگیری ۲۲ نفر از اراذل و اوباش و ۶۴ سارق، ۹۴ فقره سرقت کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: کشف ۲۷ قبضه سلاح غیرمجاز به همراه ۷۶ عدد انواع مهمات از دیگر اقدامات پلیس در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بود.

وی با اشاره به کشف ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق و دستگیری هفت قاچاقچی، خاطرنشان کرد: ۴۰۳ هزار و ۲۰۰ عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز نیز کشف و جمع‌آوری شد.

جاویدان توقیف ۱۰۵ دستگاه خودرو متخلف را از دیگر اقدامات صورت گرفته در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی برشمرد و گفت: در این مدت ۴۶۸ میلیون و ۳۸۴ هزار ریال قبض جریمه برای وسایل نقلیه متخلف صادر شد.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه همچنین به بازرسی از ۴۶۰ واحد مسکونی و صنفی اشاره کرد و گفت: ۶۱ واحد از این تعداد به خاطر جرائم مختلف پلمب شد.

وی در پایان مجموع افراد دستگیر شده در طرح ارتقاء امنیت اجتماعی که مرتکب جرائم گوناگون شده بودند را ۳۲۱ نفر عنوان کرد.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول