اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

امیر آذریان: نامگذاری روز ارتش توسط امام راحل(ره) خط بطلانی بر حرف‌های دشمنان ارتش بود

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا نامگذاری روز ارتش توسط امام راحل(ره) را خط بطلانی بر حرف‌های دشمنان ارتش توصیف کرد.

امیر آذریان: نامگذاری روز ارتش توسط امام راحل(ره) خط بطلانی بر حرف‌های دشمنان ارتش بود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، امیر رضا آذریان صبح امروز در قرارگاه لشکر ۷۷ ثامن الائمه با تبریک ۲۹ فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی، اظهار کرد: امروز روز عید ارتش است، روز فرمان تاریخی حضرت امام(ره) است، روزی که در شرایط سخت آن زمان و در شرایطی که همه شعار انحلال ارتش را سر می‌دادند، اما امام با تفکری هوشمندانه فرمان نامگذاری روز ارتش را دادند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا افزود: امام(ره) با این فرمان خط بطلانی روی همه حرف‌های دشمنان ارتش کشیدند، امام فرمودند ارتش پشتیبانی خود را از جمهوری‌اسلامی و حضور خود را برای حفاظت از مرزهای کشور اعلام کند و ارتش پس از این همچون قبل اقداماتی برای جمهوری اسلامی انجام داد.

وی بیان کرد: در دفاع مقدس اولین نیروهایی که مقابل رژیم  بعث ایستاد ارتش جمهوری اسلامی بود و جلوی پیشروی انها را گرفت؛ ارتش در دومین روز از جنگ، افتخار بزرگی آفرید و با ۱۴۰ فروند هواپیما نیروهای بعثی را وادار به عقب نشینی کرد.

امیر آذریان یادآور شد: نیروهای ارتش هشت سال دفاع مقدس را در کنار دیگر نیروها به ثبت رساندند، پس از دفاع مقدس خودکفا شدند، برای تجهیزات نظامی اقدامات زیادی را انجام دادند و به بالا ترین رتبه نظامی در حوزه دفاعی رسیدند.

فرمانده قرارگاه شمال شرق ارتش جمهوری اسلامی با بیان اینکه دشمن اگر دست به کاری بزند به شدیدترین نحو مورد تنبیه قرار خواهد گرفت، گفت: نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در شرق کشور از سرزمین علی ابن موسی الرضا(ع) دفاع می‌کند، رهبر معظم انقلاب فرمودند ارتش فدای کشور است، ارتش با ویروس منحوس کرونا هم مبارزه می‌کند، امروز ارتش از فدائیان مردم است.

وی ابراز کرد: رهبر معظم انقلاب دیروز در پیام خود فرمودند سلام من را به کارکنان برسانید امروز ارتش در صحنه آماده انجام ماموریت است، این آمادگی را همچنان افزایش دهید و نقش آفرینی کنید. حضرت آقا بدانند همه نیروهای مسلح گوش به فرمان هستند و برای هر اقدام دشمن برنامه دارند و هیج تعرضی را به مرز جمهوری اسلامی ایران نمی‌پذیرند.

امیر آذریان در پایان خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، دفاع همچنان باقی است، روز حماسه آفرینان این مرز و بوم را به همه عزیزان و خانواده های عزیزان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام/ ۷۰۰۶۸

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول