اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ورنر: چلسی کیفیت فردی برتری داشت/ به آنچه لیاقتش را داشتیم، رسیدیم

مهاجم آلمانی تیم فوتبال چلسی تصور می کند عامل تعیین کننده برد مقابل منچسترسیتی کیفیت فردی برتر یارانش بود.

ورنر: چلسی کیفیت  فردی برتری داشت/ به آنچه لیاقتش را داشتیم، رسیدیم

به گزارش خبرگزاری فارس، تیمو ورنر در بازی شب گذشته با منچسترسیتی در نیمه نهایی جام حذفی انگلیس (اف ای کاپ) همچنان در گلزنی ناکام بود اما پاس گل پیروزی تیمش را در دقیقه 55 به حکیم زیاش داد. تیم او یک بر صفر برنده شد و به فینال این جام رسید.

ورنر  که تابستان به چلسی پیوست، گفت: این مسابقه رویارویی دو تیم برتر انگلیس بود. دو تیم که قدرت برابری داشتند و ما در یک حمله سریع از غفلت آنها نهایت استفاده را کردیم و گل زدیم. در پایان همانند مسابقات قبلی، خوب دفاع کردیم. تیمی که واقعا برتر بود، به آنچه لیاقتش را داشت، رسید.

ورنر ادامه داد: در این نوع مسابقات داشتن یک تاکتیک کلی خوب، بسیار مهم و سرنوشت ساز است اما در نهایت کیفیت فردی است که مسابقه را به پایان می رساند. به همین دلیل برنده شدیم. هر دو تیم تاکتیک های بسیار خوبی دارند چون از مربیان بسیار خوبی هم بهره می گیرند اما امروز کیفیت فردی بهتری نسبت به حریف داشتیم.

ستاره ژرمنی تصریح کرد: طبیعی است دوست دارم گل بزنم اما در کنارش باید به تیمم هم کمک کنم. خوشحالم آن توپ را به موقع به زیاش پاس دادم تا گل بزند.

دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی امشب میان لسترسیتی و ساوتهمپتون انجام می شود و چلسی در فینال با برنده این جدال دیدار خواهد کرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول