اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

نویر: با فلیک اوقات خوبی داشتیم/ مولر: مربی در بایرن باید پوست کلفت باشد

3 عضو با سابقه تیم فوتبال بایرن مونیخ، هانس دیتر فلیک را مربی موفق دانستند و از تصمیمش برای ترک مونیخ ابراز تاسف کردند.

نویر: با فلیک اوقات خوبی داشتیم/ مولر: مربی در بایرن باید پوست کلفت باشد

به گزارش خبرگزاری فارس، توماس مولر، مانوئل نویر و داوید آلابا نسبت به تصمیم تکان دهنده «هانزی فلیک» برای ترک بایرن واکنش نشان داده اند.

روز گذشته وقتی بایرن در دیدار هفته بیست و نهم بوندس لیگا مقابل ولفسبورگ 3 بر 2 برنده شد، همه انتظار داشتند فلیک مثل گذشته به کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی بیاید و درباره عملکرد تیمش صحبت کند.

او آمد اما در کنار صحبت در مورد شرایط دیدار انجام شده، از تصمیمش برای ترک مونیخ خبرداد. او گفت که تشخیص داده بعد از این بازی، بهترین زمان برای اعلام تصمیمش جهت ترک باشگاه فراهم شده و این موضوع را با رسانه ها و مردم در میان گذاشت.

*نویر: همراه با فلیک اوقات خوبی را سپری کردیم

بعد از انتشار این حرف ها بود که بازیکنان تیم برابر چنین بمب خبری سکوت نکردند. آنها از فلیک و تلاش های که در مدت حضورش روی نیمکت بایرن برای پیشرفت و افتخارآفرینی تیم داشته، سخن گفتند.

مانوئل نویر، کاپیتان باواریایی ها اولین نفری بود که در این باره نظرش را عنوان کرد. او به سایت گل گفت: اینکه چه دلایلی برای اتخاذ چنین تصمیمی وجود داشته، برای ما مهم نیست چون این یک ماجرای احساسی برای همه ما بود.

دروازه بان تیم افزود: ما همه در کنار هم اوقات خوبی را سپری کردیم و برای او بسیار اهمیت داشت که شخصا این تصمیم را به ما اطلاع دهد.

*مولر: در بایرن مربی باید پوست کلفت باشد

توماس مولر هم نسبت به این تصمیم واکنش داشت. بازیکن 31 ساله که در اواخر دوره حضور نیکو کواچ، به نیمکت نشین ثابت مونیخی ها تبدیل شده بود، در دوره حضور فلیک، به طرز شگفت انگیزی احیا شد.

به همین خاطر بازپس گیری جایگاهش را نزد سرخ پوشان را بیش از پیش مدیون فلیک می داند. مولر اظهار داشت: فلیک دلایش را برای رفتن به ما نگفت. مجبور هم نبود بگوید.

وی افزود: او در یک سال و نیم اخیر انرژی زیادی برای کسب موفقیت در تیم گذاشت. واقعا برای مربیگری در بایرن مونیخ، مربی باید پوست کلفت باشد چون سطح انتظارات از او بسیار زیاد است و مربی باید همیشه در کنار تیمش باشد.

* آلابا: با فلیک قدم های بزرگی برداشتیم

سومین بازیکن باسابقه ای که در مورد تصمیم فلیک برای رفتن نظر داد، داوید آلاباست. مدافع اتریشی 12 سال گذشته که در تمام دوران حضورش در تیم مونیخی به تمام افتخارات موجود رسیده است.

بازیکن 28 ساله ای که تا پایان فصل جاری قرارداد دارد و همانند فلیک از تیم پرافتخار ژرمن ها در تابستان جدا می شود.

آلابا از طریق توییتر در این باره گفت: ما در کنار هم قدم های عظیمی را برداشتیم و پشت گذاشتیم.مربی، حالا هم آخرین قدم ها را با هم بر می داریم. ما تا آخر خواهیم جنگید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول