اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ستاره ژاپنی لیورپول:نمی دانم می مانم یا می روم

ستاره ژاپنی تحت قرارداد با لیورپول اما قرضی در ساوتهمپتون می گوید آینده اش همچنان مبهم است.

ستاره ژاپنی لیورپول:نمی دانم می مانم یا می روم

به گزارش خبرگزاری فارس، تاکومی مینامینو نمی داند در فصل آینده تکلیفش چه خواهد شد. بازیکن ملی پوش ژاپنی در ژانویه سال 2020 با درخشش زیادی که در تیم اتریشی ردبول زالتسبورگ داشت، در ازای 7.25 میلیون پوند به لیورپول پیوست.

اما بعد از انجام 19 بازی در لیگ برتر، در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برای نیم فصل به عنوان بازیکن قرضی در اختیار ساوتهمپتون قرار گرفت.

مینامینو در گفت وگویی با لیورپول اکو عنوان کرد از آینده اش خبرندارد و نمی داند همچنان در اختیار تیم کنونی خواهد بود یا این که به لیورپول بازخواهد گشت.

مینامینو گفت:من بازیکن فوتبال هستم و نمی دانم فصل آینده کجا بازی خواهم کرد.البته هدفم این است در تیمی باشم که فوتبال سطح بالایی داشته باشد.

وی افزود:پیداکردن جایی در لیورپول چیزی دشوار بود اما همیشه به عنوان یک چالش ماند. به همین خاطر در تمام مدت حضورم در آنجا هیچوقت دچار حس منفی نشدم.

مینامینو ادامه داد: همیشه در تمرینات تلاش می کردم. می خواستم ببینم به چه جایگاهی می رسم و آیا به ترکیب اصلی راه پیدا می کنم یا خیر.اما زمان زیادی طول نکشید که مشخص شد باید از لیورپول بروم.

مینامینو از زمان حضورش در ساوتهمپتون در 6 بازی توانسته 2 گل بزند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول