اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

ارتش با 400 واحد بیمارستانی در خدمت مهار کرونا است/ دشمن کار ابلهانه‌ای کند پاسخ دندان‌شکن دریافت می‌کند

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش گفت: 400 مرکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی به همراه 15 هزار کادر سلامت در خدم تمردم کشور در مهار کرونا قرار گرفته است.

ارتش با 400 واحد بیمارستانی در خدمت مهار کرونا است/ دشمن کار ابلهانه‌ای کند پاسخ دندان‌شکن دریافت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امیر دریادار دوم آریا شفقت رودسری صبح امروز در مراسم رژه یگان‌های نمونه ارتش به مناسبت روز 29 فروردین ( روز ارتش جمهوری اسلامی ایران) اظهار کرد: امسال از 21 فروردین ماه روز شهادت امیر سپهبد صیاد شیرازی تا روز شهادت امیر سپهبد قرنی در 3 اردیبهشت ماه، دهه ارتش جمهوری اسلامی ایران نام گرفته و امروز 29 فروردین یادآور تدبیر حکیمانه امام خمینی (ره) است که در سال 58 با عزت و اقتدار ویژه‌ای به ارتش اعتماد کرده و از ارتشیان دلاور خواستند تا در پاسخ به توطئه‌های دشمنان مبنی بر انحلال ارتش، با تمام ساز و برگ خود به خیابان‌ها بیایند و ارتشیان با لبیک به فرمان امام، حماسه‌ای شورانگیز آفریدند و با نثار بیش از 48 هزار شهید تا به امروز، حق خود را به اسلام و انقلاب ادا کردند.

 

وی افزود: ارتش بازوی انقلاب اسلامی در صیانت از امنیت و اقتدار ایران است و عملکرد ارتش نیز نشان داده که همیشه در مسیر استقلال و عزت طلبی ملت ایران آماده مجاهدت و جانفشانی بوده است.

ارشد ارتش جمهوری اسلامی ایران در هرمزگان به حضور این نیرو در کنار مردم در بحران کرونا اشاره و بیان داشت: بیش از 15 هزار نیروی حوزه سلامت در ارتش در قالب 400 مرکز بهداشتی و درمانی و بیمارستانی در سراسر کشور در حال ارائه خدمات به عموم مردم هستند.

امیر دریادار دوم شفقت رودسری در ادامه با تصریح بر این که ارتش در کنار سپاه، نیروی انتظامی و بسیج آماده نقش‌آفرینی در تمامی زمینه‌ها است، عنوان داشت: هدف اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی و تبعیت از فرامین فرمانده کل قوا و امنیت و ثبات ایران اسلامی است و در این راه با تمام توان ایستاده‌ایم.

 

وی از خودکفایی ارتش در تمامی زمینه‌های دفاعی در حد پیچیده‌ترین تجهیزات به عنوان یک دستاورد بزرگ یاد کرد که در بنیان نیروهای 4 گانه ارتش جریان دارد و به خواست خدا این روحیه خودباوری در سایه ایمان در دیگر بخش‌های مورد نیاز کشور نیز آماده حضور و ظهور است.

فرمانده قرارگاه ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی با اشاره به حضور مقتدرانه ناوگروه‌های ارتش در آبهای دور در حراست و پاسداری از خطوط کشتیرانی و نفتکش کشورمان، بیان داشت: این حضور در مسیر تقویت توان تولید کشورمان و صیانت از حقوق ملت ایران در عرصه‌های جهانی و منطقه‌ای است.

وی گفت: ما نه ظلم می‌کنیم و نه اجازه ظلم به کسی خواهیم داد و نیروی دریایی راهبردی ارتش با حضور خود در همه صحنه‌ها راهبرد بازدارندگی فعال را به کار گرفته تا بتواند با تمام قدرت در برابر کوچک‌ترین اقدام دشمنان با قدرت بایستد و اجازه ثانیه‌ای تعرض دشمن به آب و خاک و دریای میهن اسلامی‌مان را نیابد.

 

امیردریادار شفقت رودسری تأکید کرد: دشمن مستکبر بداند که دوران بزن درو تمام شده است و آنان باید بدانند که اگر خطای ابلهانه‌ای مرتکب شوند، مطمئنا پاسخ دندان شکنی را از ناحیه قوای مسلح جمهوری اسلامی ایران و به ویژه ارتش جمهوری اسلامی ایران دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ 88055/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول