اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  کشتی و وزنه برداری

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| خورشیدی: شرایط بدنی بسامی خوب نبود

مشاور تیم ملی وزنه برداری بانوان گفت: شرایط بدنی بسامی مثل تمرین نبود و نتوانست وزنه‌هایی که در داخل اردو به ثبت می‌رساند را در تاشکند بالای سر ببرد.

مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا| خورشیدی: شرایط بدنی بسامی خوب نبود

علی‌اکبر خورشیدی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص عدم موفقیت بسامی در رقابتهای وزنه‌برداری بانوان قهرمانی آسیا در تاشکند، اظهار داشت: زحمت خودش را کشید و رقابت در وزنه‌برداری همین است. بانوان وزنه‌بردار باید یاد بگیرند که رقابت سنگین کنند. همچنین بدن‌ها مثل تمرین نیست. بعضی اوقات بدن به کمک شرایط سخت مسابقه نمی‌آید. باید با کسب تجربه در برابر رقبا و وزنه سربلند بیرون بیایند.

وی افزود: ناکامی بسامی دلیل دیگری هم داشت؛ وزنه برداری کشورمان یکسال از رقابتهای بین‌المللی به دور بود. باید حضور بانوان در رقابتهای بین‌المللی مستمر باشد تا کم کم یاد بگیرند در شرایط مسابقه چطور بر شرایط موجود غلبه کنند. ملی‌پوشان بانوان با حضور بیشتر در مسابقات بین‌المللی، تجربه خود را بالا خواهند برد و در آینده موفقیت‌ چشم‌گیری خواهند داشت. 

بسامی از شش حرکت خود در یکضرب و دوضرب، فقط توانست وزنه 91 کیلویی در اولین حرکت دوضرب خود را به ثبت برساند. در حرکت یکضرب ابتدا دو بار وزنه‌ 71 کیلوگرم و یک بار وزنه 73 کیلوگرم را انداخت. در حرکت اول دوضرب وزنه 91 کیلوگرم را مهار کرد و وزنه‌های 94 و 95 را بالای سر نبرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول