اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

این هفته هم خبری از بارندگی نیست!

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: تا پایان هفته جاری هوای استان غالبا صاف در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک محلی خواهد بود.

این هفته هم خبری از بارندگی نیست!

شهناز حق‌پرست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در خصوص وضعیت جوی استان طی روزهای آینده، اظهار داشت: طبق تحلیلی که از نقشه‌های هواشناسی داشتیم در ادامه استقرار شرایط پایدار در استان تا پایان هفته جاری هوا غالبا صاف در بعضی ساعات همراه با افزایش ابر، وزش باد و گرد و خاک محلی خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه این هفته هم بارشی پیش‌بینی نمی‌شود، ادامه داد: از نظر وضعیت دمایی طی این مدت به تدریج شاهد افزایش دما و گرم‌تر شدن هوا در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

وی دمای هوای کرمانشاه طی ۲۴ ساعت گذشته را بین حداقل پنج و حداکثر ۲۶ درجه سانتی‌گراد عنوان کرد و افزود: در این بازده زمانی قصرشیرین با بیشنه دمای ۳۴ درجه سانتی‌گراد گرمترین نقطه استان و شهرستان کنگاور و بخش کوزران با کمینه دمای ۲ درجه سانتی‌گراد به عنوان سردترین نقطه استان گزارش و به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول