اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  نفت و انرژی

سازمان هدفمندی: صنعت برق بدهی خود را از وزارت اقتصاد طلب کند

سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها ضمن تکذیب بدهی 3 هزار میلیارد تومانی به صنعت برق و بیان اینکه بدهی مذکور 1.46 هزار میلیارد تومان است، از انجام حمایت‌های لازم توسط این سازمان برای پرداخت بدهی به صنعت برق خبر داد.

سازمان هدفمندی: صنعت برق بدهی خود را از وزارت اقتصاد طلب کند

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها در واکنش به انتشار مصاحبه‌ای از سخنگوی صنعت برق با عنوان «طلب سه هزار میلیارد تومانی صنعت برق از سازمان هدفمندی» توضیحاتی را ارائه داد.

مشروح این پاسخ به شرح ذیل است:

با وجود اعلام طلب 3 هزار میلیاردی از سوی شرکت توانیر و هماهنگی‌های انجام شده توسط اداره کل امور مالی و ذیحساب محترم سازمان با معاونت مالی شرکت توانیر و بر اساس ارائه مدارک و مستندات ارسالی شرکت توانیر که به تایید آن شرکت نیز رسیده در طول سال 99 مطالبات شرکت مذکور 14619393983316 ریال بوده که طی نامه شماره 23823/10/99/371 مورخ 24/12/1399 سرپرست محترم سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها به جناب آقای دکتر دژپسند وزیر محترم اقتصاد و دارایی در اجرای بند (1) تصویب نامه شماره 32673/م/ت/58270/ه مورخ 23/9/1399 هیات محترم وزیران، برای استفاده از ظرفیت یاد شده (اوراق مالی اسلامی) معرفی شده‌اند.

بنابراین و طبق مستندات ارائه شده از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها، از نظر این سازمان حمایت‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول